• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

گردشگری زمستانی در آلمان اوج گرفت

  • کد خبر : 12642
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
گردشگری زمستانی در آلمان اوج گرفت
گردشگرآنلاین - رزرو گردشگری زمستانی آلمانی‌ها افزایش می‌یابد اما همچنان پایین‌تر از سطح پیش از شیوع بیماری کروناست.

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از رویترز، انجمن مسافرتی آلمان اعلام کرد که رزروهای گردشگری آلمانی‌ها برای زمستان ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ تا پایان آگوست در مقایسه با زمستان قبل از کووید و در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به میزان ۳۳ درصد کاهش یافته است.

این انجمن افزود: فروش در زمستان ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گفته این انجمن، اگرچه آمار بیشتر مقاصد هنوز کمتر از آمار گردش مالی زمستان ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ هستند اما مالدیو در حال حاضر به سطح گردش مالی نیمه سال زمستانی قبل از کووید رسیده و ترکیه با افزایش ۱۶ درصدی به طور قابل‌توجهی بالاتر است.

انجمن مسافرتی آلمان در بیانیه‌ای افزود: آلمانی‌ها برای تعطیلات خود همان‌طور که از ابتدای کرونا معمول بوده است، با زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به سال‌های گذشته رزرو گردشگری دارند.

بیشتر آلمان دارای آب و هوای معتدل است که از اقیانوسی در شمال تا قاره‌ای در شرق و جنوب شرقی متغیر است. زمستان‌ها از سرد در رشته‌های آلپ جنوبی تا خنک و عموماً ابری با بارندگی محدود است، در حالی که تابستان‌ها می‌تواند از گرم و خشک تا خنک و بارانی متغیر باشد. در نواحی شمالی بادهای غربی غالب است که هوای مرطوب را از دریای شمال وارد می‌کند و تعدیل دما و افزایش بارندگی را سبب می‌شود.

آلمان نهمین کشور پربازدید جهان است که در طول سال ۲۰۱۷ در مجموع ۳۷/۴ میلیون نفر بازدیدکننده داشته‌است. برلین سومین شهر پرجمعیت اروپا است. علاوه بر این، بیش از ۳۰ درصد از آلمانی‌ها تعطیلات خود را در کشور خود می‌گذرانند. گردشگری در آلمان برای این کشور عامل نخست پیشرفت اقتصادی نیست اما با این حال کمک زیادی به اقتصاد محلی و ملّی کشور کرده‌است. همچنین آلمان به خاطر مسیرهای گوناگون توریستی آن، مانند مسیر جاده رمانتیک، مسیر شراب و جاده دژها شناخته شده‌است.

گردشگری زمستانی در آلمان اوج گرفت

گردشگری زمستانی در آلمان اوج گرفت

منبع: رویترز

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.