• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

گردشگری سلامت کاستاریکا – ۴۰ هزار بیمار تا سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 3793
  • 26 دسامبر 2021 - 13:35
گردشگری سلامت کاستاریکا – ۴۰ هزار بیمار تا سال ۲۰۱۹

گردشگرآنلاین – دولت کاستاریکا به حدی در زمینه گردشگری پزشکی سرمایه گذاری کرده که توانسته تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار بیمار را به این صنعت جذب کند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گزارش‌های موسسه گردشگری کاستاریکا نشان داد که جراحی پلاستیک مقرون‌به‌صرفه این کشور نرخ رشد ۱۵ درصدی را حفظ می‌کند. دلیل این امر تعداد بیمارانی است که عمدتاً به دلیل افزایش هزینه جراحی پلاستیک در کشور خود برای انجام عمل جراحی به کشور پرواز می کنند. در سال ۲۰۰۷، جراحی پلاستیک در کاستاریکا به ۵۰۰۰ بیمار در جستجوی بهترین راه حل مراقبت های بهداشتی برای رقابت با ایالات متحده و اروپا از نظر ایمنی و کیفیت با هزینه نسبتاً مقرون به صرفه کمک کرد. اکثر این بیمارانی که به دنبال جراحی پلاستیک مقرون به صرفه هستند، بیشتر از کشورهایی مانند اروپا، مکزیک و حتی آمریکای مرکزی هستند. در واقع، محققان بخش گردشگری پزشکی تخمین می زنند که جراحی پلاستیک مقرون به صرفه کشور می تواند تا سال ۲۰۱۹ هر سال پذیرای حدود ۴۰ هزار بیمار باشد.

برای افزایش تقاضای کشور و بازاریابی جراحی پلاستیک در کاستاریکا، بسیاری از پزشکان برای ایجاد یک گروه پزشکی نخبه برای مراقبت از بیمارانی که تصمیم به انجام جراحی پلاستیک در کاستاریکا دارند، همکاری می‌کنند. تا این لحظه حداقل پنج شرکت یا کنسرسیوم پزشکی ثبت شده است که هدف آنها جذب بازار رو به رشدی است که فقط در ایالات متحده در سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار بیمار را نمایندگی می کرد. هدف اصلی این شرکت ها ترویج مراقبت های پزشکی به بیمارانی است که تحت فشار هزینه های جراحی پلاستیک هستند و حمایت از کیفیت مراقبت های بهداشتی کاستاریکا به عنوان یکی از مقاصد ایده آل برای داروهای ارزان و در کلاس جهانی است.

جراحی پلاستیک در کاستاریکا دارای بستری عالی از بیمارستان‌هایی است که در جراحی‌های انتخابی و بزرگ تخصص دارند. این کشور دارای بیمارستان‌های زیادی است که توسط کمیسیون مشترک اعتبار بین‌المللی، یک سازمان غیردولتی آمریکایی که بر خدمات ارائه شده توسط بیمارستان‌ها در سراسر جهان نظارت دارد، اعتبار دارند. این منجر به افزایش تقاضای ۲۰ درصدی شد که بیشتر از سوی شرکت های بیمه بین المللی تامین می شود. تنها در بیمارستان کلینیکا بیبلیکا، ۲۰۰ تا ۲۵۰ عمل انجام شده است که ۹۰ درصد آن برای گردشگران است. دو بیمارستان کلاس جهانی دیگر در حال کار بر روی اعتباربخشی مربوطه خود هستند، بیمارستان Clínica Catolica و CIMA Costa Rica که برای سرمایه گذاری ۲۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا هزینه می شود.

برای مشاهده بسته های مسافرتی پزشکی و هزینه های جراحی پلاستیک ارائه شده در کاستاریکا در اینجا برخی از بسته های مسافرتی ارائه شده توسط آژانس های معروف گردشگری پزشکی مستقر در ایالات متحده وجود دارد. برای یک بسته مسافرتی کار دندانپزشکی که شامل حمل و نقل ll، اقامت ۱۵ روزه در هتل های تخصصی یکی از کشورها، ناهار، تور رایگان پارک ملی از بین سه گزینه، ماساژ و روش جراحی است، هزینه حدود ۲۴۵۰ دلار آمریکا است. روش بای پس معده برای چاقی با همان خدمات فراگیر فقط ۱۸۰۰۰ دلار آمریکا هزینه دارد. و محبوب ترین آنها بسته های جراحی پلاستیک هستند که حدود ۲۶۵۰ دلار آمریکا قیمت دارند. بیماران می توانند تقریباً ۶۰٪ از کل هزینه را در مقایسه با قیمت های ایالات متحده و اروپا صرفه جویی کنند.

بیماران می توانند برای بهبودی خصوصی تر، دو هفته در یک هتل روستایی یا مرکز بهبودی اقامت کنند. در برخی موارد، بیماران چنان مجذوب این مکان می شوند که تصمیم می گیرند ملکی را برای خود بخرند و برای همیشه در برخی از مجلل ترین املاک و مستغلات در کاستاریکا بهبود یابند.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Paul D. Johnson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.