• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

گردشگری ماجراجویی را تجربه کنید

  • کد خبر : 3751
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
گردشگری ماجراجویی را تجربه کنید

گردشگرآنلاین – یکی از جذابترین انواع گردشگری که توریست های شجاع را به سمت خود می کشاند، گردشگری ماجراجویی است که هیجان، استرس و ترس بسیاری به دنبال دارد.

به گزارش گردشگرآنلاین، اصطلاح دیگری برای هیجان زده شدن شما! گردشگری ماجراجویی نوعی گردشگری خاص است که شامل اکتشاف یا سفر به مناطق دورافتاده است، جایی که فرد در آستانه تجربه چیزهای غیرمنتظره است. گردشگری ماجراجویی که به سرعت در حال رشد است، رقابت بزرگی را با سایر انواع گردشگری صنعت در فضای باز تجربه می کند، اما مهم ترین ویژگی، یا آنچه به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد آن از آن یاد می شود، این واقعیت است که به کسانی که به دنبال اوقات غیرمعمول تعطیلات هستند، یک چشم انداز کاملاً متفاوت ارائه می دهد. تعطیلات معمولی استراحتگاه ساحلی

با وجود هزاران متخصص فعال در تعطیلات، گردشگری ماجراجویی سریع‌ترین بخش گردشگری در حال رشد و یک گرایش جهانی برای سازندگان سفرهای ماجراجویی است. پیشنهاد سفرهای متنوع به مقاصد ماجراجویی بی‌شماری، از آلاسکا تا پاتاگونیا و فراتر از آن، گردشگری ماجراجویی می‌تواند به شما کمک کند تا آن «ادویه» اضافی را به تعطیلات سالانه خود اضافه کنید و از لذت‌های مرتبط با اسب‌سواری مبتنی بر مزرعه، دوچرخه‌سواری در یک کشور لذت ببرید. ، یا شناور در عمیق ترین دره های زمین.

از طریق سازمان‌های مختلف و با کمک متخصصان، افراد علاقه‌مند می‌توانند از احساسی که برای مثال عضوی از یک جامعه کمپ ماجراجویی است، لذت ببرند، رضایتی که فرد هنگام دنبال کردن مسیر اینکاها به ماچوپیچو، ماجراجویی زیست‌معنوی در کوه های هیمالیا، یا یادگیری یک زبان خارجی در حین داوطلب شدن برای بازسازی دهکده ای در آمریکای مرکزی. انتخاب‌ها و مقاصد بی‌پایان هستند و تنها چیزی که مطمئناً به آن نیاز خواهید داشت این است که از توصیه‌های راهنمایان ماجراجویی حرفه‌ای پیروی کنید و پذیرای تجربیاتی باشید که درک شما را از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم افزایش می‌دهد و باعث می‌شود کمتر در برابر فرزندتان برانداز باشید. انتخاب های آینده در زندگی

این خدمات ویژه تعطیلات معمولاً به گروه‌های کوچکی از مردم ارائه می‌شود که شهوت زندگی و کنجکاوی برای فرهنگ دارند و می‌خواهند قابلیت‌های عظیم گردشگری ماجراجویی را کشف کنند و در دنیای اعتیادآور سفرهای ماجراجویی غوطه‌ور شوند. اگرچه برخی تمایل دارند گردشگری ماجراجویی را با گردشگری شدید – که به عنوان گردشگری شوک نیز شناخته می شود – که شامل سفر به مقاصد خطرناک یا شرکت در رویدادهای خطرناک است، اشتباه می گیرند، هجوم آدرنالینی که فرد به عنوان یک گردشگر ماجراجو تجربه می کند، از سطح ریسک پایین تری برخوردار است. تفاوت بزرگتر آن در میزان مشارکت و حرفه ای بودن است. بنابراین، قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک دعوت جالب از دوست قدیمی خود را بپذیرید که یک بار در آمریکای جنوبی ناپدید شده است، بهتر است جزئیات معامله کم هزینه شگفت‌انگیز او را بررسی کنید. بیابان چیزی نیست که نباید آن را ساده تلقی کرد، به خصوص زمانی که ممکن است به قیمت جان خود تمام شود.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jonathon Hardcastle است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3751

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.