• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

گردشگری پزشکی – سلامت و تناسب اندام

  • کد خبر : 3813
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
گردشگری پزشکی – سلامت و تناسب اندام

گردشگرآنلاین – تناسب اندام یکی از مواردی است که شاید کمتر کسی آن را در گردشگری مورد توجه قرار دهد در حالی که گردشگری آن را هم تحت شامل می شود.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، با توجه به وجود مدرن، زندگی های تحت فشار و محیط بسیار پر استرسی که در آن زندگی می کنیم، عملاً غیرممکن است که خود را در یک حباب عقیم نگه دارید و بعضا خیلی ها نمی توانند حتی به تناسب اندام فکر کنند.

چه یک بیماری کوتاه مدت باشد یا یک بیماری طولانی مدت و ناتوان کننده، انسان ها حتماً طعمه دست های شیطانی بیماری می شوند.

هنگامی که چنین موقعیتی پیش می آید، فرد فوراً به فکر مراجعه به پزشک، جستجوی کمک حرفه ای و دریافت درمان پزشکی می افتد. این در گذشته نزدیک بود، اما اکنون، سناریوی کاملاً متفاوت است.

افزایش هزینه های پزشکی به یک عامل بازدارنده بزرگ برای افرادی که نیاز به مراقبت با کیفیت دارند تبدیل شده است. بسیاری از آنها که قادر به پرداخت هزینه های گزاف و اقامت پرهزینه در بیمارستان نیستند، رنجی را که سخاوتمندانه بیماری های مربوط به آنها به آنها تحمیل شده است، در سکوت تحمل می کنند.

حتی اگر کسی بتواند با مقدار مشخصی از پول جدا شود، دوره‌های انتظار طولانی آن را برای نیازمندان بسیار خسته‌کننده می‌کند. مشکلات طبقه متوسط ​​در غرب فقط به اینجا ختم نمی شود.

با افزودن سومین نکته به لیست، بیمه نامه ها در بیشتر مواقع بی فایده هستند. دلیل؟ برای مواردی مانند عمل‌ها و درمان‌های زیبایی، این بیمه‌نامه‌ها یا به سادگی آن‌ها را پوشش نمی‌دهند یا فقط تا حدی آن‌ها را پوشش می‌دهند، که باعث می‌شود فرد متحمل هزینه‌های سنگینی شود. گردشگری پزشکی و تناسب اندام که برای نجات شما از همه این مشکلات و موارد دیگر آمده است،

به میلیون ها بیمار از سراسر جهان کمک می کند و ادامه می دهد. کشورهایی که در زمینه گردشگری سلامت پیشگام هستند، مانند هند، سنگاپور، تایلند، مالزی و امیدوارند کنگ نه تنها پذیرای گردشگران پزشکی از غرب باشد، بلکه از مناطقی که کمبود امکانات اولیه پزشکی و تناسب اندام در آنها وجود دارد، چه رسد به کشورهای پیشرفته. . اینها شامل کشورهای خاورمیانه، آفریقا و کشورهای مختلف آسیایی توسعه نیافته است.

با غلبه بر رقابت کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا و بسیاری در قاره اروپا، این مراکز مراقبت های بهداشتی جهانی که در بالا ذکر شد، به طرز خارق العاده ای افزایش یافته اند. می توان چندین عامل را به آن نسبت داد،

از جمله اقتصادهای رو به رشد، پیشرفت های تکنولوژیکی، پیشرفت علمی، در دسترس بودن نیروی انسانی آموزش دیده، پزشکان خارج از کشور که برای خدمت به مردم خود به زمین چمن بازمی گردند، و استانداردهای بهبود یافته مراقبت های پزشکی. صرف نظر از این که به دنبال یک روش انتخابی یا فوری هستید، تناسب اندام در همه بیمارستان های خصوصی بزرگ فهرست کاملی از تخصص ها دارند. به راه گردشگری پزشکی بروید و نه فقط به یک زندگی عادی، بلکه به زندگی شادی که زمانی قبل از ابتلا به بیماری زندگی می کردید، بازگردید.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jack David است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.