• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

گردشگری پزشکی هند چه خصوصیاتی دارد؟

  • کد خبر : 4167
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
گردشگری پزشکی هند چه خصوصیاتی دارد؟

گردشگرآنلاین – شاید شما هم شنیده باشید که امروزه هند یکی از مقاصد گردشگری پزشکی است، این مطلب اطلاعات کافی در این رابطه در اختیار شما قرار می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، این مقاله با اطلاعات مفید، مفید و به روز گردشگری پزشکی مربوط به هند به تمام این سؤالات در ذهن شما پاسخ می دهد!

هند به سرعت به عنوان انتخاب ارجح بسیاری از بیماران خارجی که به دنبال خدمات بهداشتی با کیفیت، به موقع و حرفه ای و برنامه های تندرستی با گزینه های مقرون به صرفه از بیمارستان ها و کلینیک های پیشرو در هند هستند، ظاهر شده است. امروزه توریسم پزشکی هند تمام نیازهای گردشگری سلامت را برای بقیه جهان پوشش می دهد: بنابراین برای کسانی که به گزینه های جراحی درجه یک در هند نگاه می کنند، امیدواریم که این گزینه های جراحی با بهترین کیفیت، ایمپلنت های دندانی، مراقبت از چشم لیزیک، جراحی زیبایی نرم و ایمن باشد. یا آن تایک شکم گریزان اما نه گزاف یا تقویت کننده روح با آن لیفت سینه/لیفت صورت.

حتی جان تازه ای به آن فرد قدیمی خود با مراقبت های با کیفیت قلب و جراحی قلب با بسته چک آپ کامل سلامتی که می تواند با نیازهای اضافی بیمار – یا همراهی برای جراحی زیبایی، جراحی ارتوپدی یا هر چیز دیگری ترکیب شود امکان پذیر است. سایر امکانات پزشکی هند در یک بشقاب ارائه می دهد!

TMI صرفاً به‌عنوان واسطه مراقبت‌های بهداشتی حرفه‌ای و دلسوز شما عمل می‌کند و امور را ترتیب می‌دهد تا هنگام تصمیم‌گیری در مورد خدمات با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و مشتری‌پسند ما در هنگام رفتن به هند برای بهره‌مندی از بیمارستان‌های ممتاز، تورهای پزشکی هندوستان، به راحتی نفس بکشید. پشتیبانی سفر پزشکی که به صرفه جویی در زمان و تلاش برای شما ترجمه می شود – نه اینکه به پول نقد نیز اشاره کنیم.

هند در ارائه مراقبت‌های پزشکی جامع، مقرون‌به‌صرفه و به‌موقع نسبت به سایر کشورها برتری دارد: اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از مقاصد برای کشف و تفریح ​​مسافران را داشته باشید، هند نیز یک مکان عجیب و غریب، جوان‌کننده، پر ماجراجویی یا فرهنگی ارائه می‌کند. !

این بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان برتر هندی همچنین صف‌های انتظار طولانی رایج در سایر نقاط اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه را کاهش می‌دهند و در عین حال بهترین مشاوره‌های جراحی، توانبخشی، پس از عمل و مشاوره در زمینه‌های تخصصی مانند قلب و عروق و جراحی قلب را ارائه می‌دهند. تعویض مفصل، جراحی ارتوپدی، گوارش، چشم، پیوند و اورولوژی به عنوان یک موهبت برای گردشگران پزشکی جهانی است.

مزایای هند در بخش گردشگری پزشکی باکیفیت: چانه زنی، سفرهای ارزان قیمت، بسته های تور سفارشی شده با مدیریت حرفه ای و بهترین خدمات پزشکی، شبکه ای بین بیمارستان ها و اپراتورهای مسافرتی!

کسانی که مایل به دور زدن لیست انتظار بی پایان و هزینه های گزاف مراقبت های بهداشتی در خانه هستند، می توانند از ترکیب برنامه های سلامتی با کیفیت و مراقبت های پزشکی با گشت و گذار، تعطیلات و بسته های تعطیلات مفهومی با حسن نیت یک صنعت گردشگری هند در حال توسعه و بازار خارجی انتخاب کنند. بسته بندی نوآورانه و استراتژیک ساخته شده برای جابجایی از فرودگاه با سایر امکانات مانند رزرو آپارتمان خدمات، نگرانی های رژیم غذایی خاص که از طریق ترتیبات یک سرآشپز شخصی برطرف می شود و یک برنامه تعطیلات سفارشی سازماندهی شده توسط آژانس های مسافرتی به گردشگران پزشکی هند اجازه می دهد تا سلامتی خود را دوباره به دست آورند. ، هند را کاوش کنید و چیزی بیش از یک جسم و روح مناسب تر را پس بگیرید: آنها یک بسته کوچک منظم از راه حل های پزشکی حرفه ای مدیریت شده و انبوهی از خاطرات خوش را پس می گیرند!

راه حل های تخصصی و مقرون به صرفه در بسیاری از زمینه ها در هند موجود است: بر اساس گزارش رویترز، گردشگری پزشکی بخشی در حال گسترش است که انتظار می رود بالاترین رشد سالانه درآمد را در سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۰۷ داشته باشد. در اینجا دلیل آن است:

در حالی که هند همچنین دارای شبکه گسترده ای از بیمارستان های شرکتی با مدیریت حرفه ای و بازاریابی است که با آژانس های مسافرتی پیشرو برای ارائه مراقبت های پزشکی کم هزینه، سریع و موثر به بیماران خارجی مرتبط شده اند، طیف گسترده ای از تخصص های تحت پوشش، ارائه دهندگان راه حل هندی را سخت می کند تا در برابر آنها مقاومت کنند. برای کسانی که با مشکلات جدی پزشکی، قبض های پزشکی سرسام آور و صف های طولانی دست و پنجه نرم می کنند. از آنجایی که تخصص هند شامل تخصص هایی مانند مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی، چشم پزشکی، روماتولوژی، غدد درون ریز، گوش و حلق و بینی، اطفال، جراحی کودکان، مغز و اعصاب اطفال، اورولوژی، نفرولوژی، پوست، دندانپزشکی، جراحی پلاستیک، جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی اطفال است. ، پذیرندگان زیادی از سراسر جهان دارد، اما مهمتر از همه از بریتانیا و ایالات متحده، که در آنها هزینه های راه حل های مراقبت های بهداشتی بسیار گران است.

انتخاب توریسم پزشکی به هند همچنین به مسافر این امکان را می دهد که از بهترین امکانات مراقبت های بهداشتی در هند مانند آسیب شناسی کامل بدن، معاینات جامع فیزیکی و زنان، چکاپ دندان، معاینه چشم، مشاوره رژیم غذایی، شنوایی سنجی، اسپیرومتری، استرس استفاده کند. مدیریت و شیوه زندگی، پاپ اسمیر، اشعه ایکس دیجیتال قفسه سینه، ۱۲ ECG سرب، داپلر رنگی اکو دو بعدی، سنجش تراکم استخوان DXA استاندارد طلایی، آنالیز چربی بدن، نشانگرهای خطر کرونری، نشانگرهای خطر سرطان، داپلر رنگی کاروتید، سی تی اسکن اسپیرال و قدرت بالا ام آر آی. هر یک از این تست ها توسط پزشکان حرفه ای MD انجام می شود و جامع و در عین حال بدون درد است. بنابراین، طیف کاملی از خدمات با هزینه ای ارائه می شود که کسری از هزینه ای است که بیماران به خانه می پردازند، و هند را به انتخابی هوشمند برای بسته های مراقبت های بهداشتی با کیفیت، جامع و ارزان تبدیل می کند.

بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی هند تمام تحقیقات پزشکی را با استفاده از جدیدترین تجهیزات تشخیصی پیشرفته انجام می‌دهند و در عین حال تمرین‌های دقیق تضمین کیفیت را دنبال می‌کنند، که تضمین می‌کند که بیماران توریسم پزشکی نتایج تست قابل اعتماد و با کیفیت بالایی را دریافت می‌کنند. اگرچه، این درست است که بزرگترین کشش برای بیماران خارجی همچنان انتظار بسیار کم است که در بیمارستان های اروپایی یا آمریکایی رایج است و بسیاری از تسهیلات مسافرتی درجه یک درک تجاری برای ارائه ترتیبات “درمان اولویت” دارند که می تواند در موارد خاص توسط بیمارستان های هند به انتخاب بیمار.

بنابراین، آیا وقتی رویترز گزارش می‌دهد که بخش مراقبت‌های بهداشتی هند که بر جریان توریسم پزشکی متمرکز شده است، ارقام فروش بیشتری را در ذهن دارد و قرار است بیش از ۴۲ درصد در درآمد ثبت شده از سال ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ افزایش یابد، ادامه می‌دهد، جای تعجب دارد؟ از آنجایی که این ارقام ناشی از در دسترس بودن مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت و افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان از هند برای درمان است، افزایش گردشگران پزشکی به هند را تنها از نظر تعداد می‌توان به بهترین نحو درک کرد: که از ۱۰۰۰۰ در سال ۲۰۰۰ به حدود ۱۰۰۰۰۰ در سال ۲۰۰۵ رسیده است. انتظار می‌رود نرخ رشد سالانه ۳۰ درصد برای سال‌های ۲۰۰۷-۲۰۰۸ باشد، با توجه بیشتر به کمک به هند در فهرست برترین انتخاب‌ها برای بیماران توریسم پزشکی خارجی که در حال حاضر به سنگاپور منحرف شده‌اند. و حسادت ۱۵۰۰۰۰ گردشگر پزشکی در سال).

بهترین راه حل ها در هند: نام هایی که هند را به عنوان یک مقصد برتر گردشگری پزشکی معرفی می کنند

برخی از بهترین گزارش‌ها از بیماران راضی و ارجاع‌های آنها منجر به پرس و جوی بیشتر برای بهترین نام‌ها در مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت و جامع در بیمارستان‌های هند مانند The Apollo Group، Escorts Hospitals در دهلی نو و Jaslok Hospitals در بمبئی می‌شود.

سایر بیمارستان‌های شرکتی برتر مانند Global Hospitals، CARE و Dr LV Prasad Eye Hospitals در حیدرآباد، هندوجاها و NM Excellence در بمبئی به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت در میان بیماران خارجی هستند که راه‌حل‌های پزشکی مقرون به صرفه را انتخاب می‌کنند و در عین حال استاندارد بالایی را حفظ می‌کنند، زیرا این مراکز زیرساخت‌های بهبود یافته را نیز دارند. ، سیستم های پشتیبانی از بیمار (کمک ۲۴ ساعته مرکز تماس برای پرس و جو و تبادل اطلاعات در هر زمان) و همچنین افزایش بودجه برای توسعه امکانات بیشتر.

نرخ های موفقیت بالا باعث می شود که اعداد و ارقام برای گردشگری پزشکی با کیفیت، سریع و جامع در هند جریان داشته باشد!

در حالی که این یک واقعیت پذیرفته شده است که هند برخی از بهترین متخصصان مراقبت های بهداشتی را در این صنعت دارد و می تواند مزیت هزینه قابل توجهی برای حفظ این بخش ارائه دهد، دلیل رونق صنعت توریسم پزشکی نیز به دلیل موفقیت بالای مداوم است. نرخ و اعتبار رو به رشد متخصصان پزشکی هندی. برخی از این متخصصان پزشکی هندی بیش از ۵۰۰۰۰۰ عمل جراحی بزرگ و بیش از یک میلیون عمل جراحی دیگر را انجام داده اند که شامل جراحی های پیچیده قلبی قفسه سینه، مغز و اعصاب و سرطان می شود و به میزان موفقیت همتراز با استانداردهای بین المللی (میزان موفقیت در ۴۳۰۰۰ جراحی قلب تا سال ۲۰۰۲) می باشد. ۹۸٫۵ درصد بود؛ موفقیت هند در ۱۱۰ پیوند مغز استخوان ۸۰ درصد و میزان موفقیت در ۶۰۰۰ پیوند کلیه ۹۵ درصد است.

علاوه بر این، آژانس رتبه‌بندی اعتباری مستقل هند (CRISIL) درجه A را به بیمارستان‌های فوق تخصصی مانند اسکورت و بیمارستان‌های چند تخصصی مانند آپولو و حتی مراکزی مانند NHS بریتانیا و موسسه استاندارد بریتانیا اختصاص داده است که نشان می‌دهد هند یک مقصد مورد علاقه برای جراحی ها (با داشتن اعتبار بیمارستان اسکورت مستقر در دهلی) فرآیند تصمیم گیری را برای بسیاری از بیماران خارجی به ویژه در مورد راه حل های مراقبت بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه که هند ارائه می دهد، آسان می کند. علاوه بر این، گروه آپولو – بزرگترین زنجیره بیمارستان خصوصی در هند و بیمارستان Wockhardt اکنون دارای اعتبار JCI هستند و بنابراین، رونق در بخش گردشگری پزشکی در هند حتی بیشتر خواهد شد!

 

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Manoj Gursahani است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.