• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

گردشگری کردستان به روش هنرمندانه معرفی شود

  • کد خبر : 5092
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
گردشگری کردستان به روش هنرمندانه معرفی شود

گردشگرآنلاین – استاندار کردستان تاکید کرد که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری کردستان باید به بهترین نحو ممکن در سطح کشور معرفی شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز (۲۹دی) در اولین جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه استان توجه به موضوع گردشگری و مسائل پیرامونی آن است، اظهار کرد: هنوز در سطح کشور و حتی در خود استان نیز شناخت چندانی از توانمندی‌های گردشگری استان وجود ندارد، بنابراین باید تلاش شود که این توانمندی‌ها به درستی معرفی شوند.

وی مهربانی و مهمان نوازی را از ظرفیت‌های معنوی مردم استان دانست و افزود: سرمایه‌های معنوی مردم این دیار باید توسط هنرمندان و رسانه‌ها انعکاس داده شود و در این راه باید از توان بخش خصوصی و تشکل های غیر دولتی هم استفاده کرد.

زارعی کوشا توجه به ایده‌های دانشگاهیان و اصحاب فن در توسعه گردشگری کردستان و به فعل رساندن ظرفیت‌های مغفول این بخش را یادآوری و عنوان کرد: منافع بخش گردشگری به دلیل گستردگی آن به همه مردم استان می‌رسد، بنابراین باید با تبلیغات درست از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به این مهم جامه عمل پوشاند.

استاندار کردستان تصریح کرد: بهترین و متنوع‌ترین نوروز امسال باید در کردستان برگزار شود و در این راه باید همه توان خود را به میدان بیاوریم و با حفظ ارزش‌های اسلامی نسبت به توسعه ی نشاط اجتماعی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم دیرینه این دیار اهتمام بورزیم.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از ایسنا، وی اضافە کرد: دستگاه‌های متولی حوزه گردشگری کردستان باید آسیب‌ها و نواقص سالیان گذشته را آسیب شناسی کنند و در جهت رفع کاستی ها تلاش کنند.

==============

بدون شک یکی از قطب های مهم گردشگری شمال غرب کشورمان استان سرسبز و زیبای کردستان است. آب و هوای معتدل و مطلوب به خصوص در فصول بهار و تابستان، طبیعت بکر، چشم اندازهای زیبا، فرهنگ غنی و مردمان خونگرم و آثار تاریخی متنوع که در جای جای این خطه یافت می شود، باعث شده است تا سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این استان سفر کنند. در ادامه این مطلب همراه الی گشت باشید تا دیداری هرچند کوتاه از برخی جاذبه های گردشگری کردستان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5092

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.