• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

گردشگری یونان – یک مقصد ایده آل برای تعطیلات پر از فعالیت

  • کد خبر : 3516
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
گردشگری یونان – یک مقصد ایده آل برای تعطیلات پر از فعالیت

گردشگرآنلاین – صنعت گردشگری یونان به یکی از عناصر کلیدی فعالیت اقتصادی در این کشور تبدیل شده و درآمدهای بسیاری برای آن کسب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، یونان به عنوان یک مقصد گردشگری پیشرو در اروپا، سالانه میلیون ها بازدید کننده را از سراسر جهان به خود جذب می کند. تاریخ غنی و فرهنگ باستانی آن به یکی از ویژگی های اصلی جذاب برای گردشگران تبدیل می شود. علاوه بر این، جزایر زیبا، مکان های تاریخی شگفت انگیز، خط ساحلی طولانی و سواحل درخشان نیز ستون فقرات رشد گردشگری در یونان هستند.

یونان – مروری تاریخی

گردشگری در یونان با ردیابی ریشه های خود در اواخر دوران باستان، در طول سال ها دستخوش تغییرات فوق العاده ای شده است. قبل از ظهور تسلط روم بر مدیترانه غربی، یونانیان Magna Graeca فرهنگ خود را با جمهوری روم مبادله کردند. با این حال، با الحاق یونان توسط امپراتوران روم، این تبادل فرهنگی شتاب بیشتری گرفت. گردشگری یونان امروزی بین سال‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ زمانی که پروژه‌های ساختمانی مختلف در مقیاس بزرگ در حال انجام بود، شروع به رونق کرد.

در یونان چه کنیم؟

یونان علاوه بر مکان‌های تاریخی متعدد، مجموعه وسیعی از فعالیت‌ها را نیز ارائه می‌کند تا تعطیلات خود را پر از ماجراجویی کند. در اینجا برخی از معروف ترین فعالیت هایی که در تعطیلات در یونان نباید از دست بدهید آمده است –

  • پرنده نگری در تالاب ها: مقدونیه، یک تالاب در شمال یونان، منطقه ای عالی برای تماشای پرندگان است. شما می توانید بیش از ۳۰۰ گونه پرنده مهاجر و ساکن را در دریاچه کرکینی، واقع در رودخانه استریموناس، کشف کنید. بهترین زمان برای مشاهده گونه هایی مانند قاشقی، پلیکان، اردک، حواصیل، لک لک، تلخ، گرب و عقاب در کرکینی بین آوریل و جولای است.
  • کایاک سواری دریایی در ایتاکا و کفالونیا: یونان با داشتن خط ساحلی در طول ۱۵۰۰۰ کیلومتر، انواع ورزش های آبی را در اختیار دارد تا تعطیلات شما را لذت بخش کند. کایاک سواری دریایی یکی از آنهاست. در حالی که در یک تور امید در ایتاکا و کفالونیا هستید، نباید کایاک سواری دریایی در اقیانوس خنک را از دست بدهید. در حین کایاک سواری، شاهد مناظر نفس گیر و صخره های چشمگیر از سنگ آهک خواهید بود.
  • قایقرانی در Aegina: قایقرانی در آبهای عمیق یونان تجربه هیجان انگیز دیگری برای شماست. شما را مستقیماً با خورشید، باد و دریا در تماس قرار می دهد. اگرچه این یک ورزش چالش برانگیز است، اما زمانی که بادبانی را یاد می گیرید، می توانید منتظر پاداش های خوبی باشید. جزیره Aegina موقعیت ایده آلی را برای یادگیری قایقرانی ارائه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید از ورزش‌های ماجراجویانه مانند غواصی و شنا لذت ببرید.
  • ماجراهای کوهستانی در تسالی گردشگری یونان : منطقه تسالی که در زیر کوه ناهموار المپوس واقع شده است، متخصص در ارائه تجربه ای مفرح از ورزش های ماجراجویی و فعالیت های در فضای باز برای شماست. در این منطقه می توانید انواع ورزش ها مانند دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی، صخره نوردی، کایاک سواری در دریا و قایق رانی را امتحان کنید.
  • موج سواری بادی در پاروس: پاروس در نزدیکی ساحل طلایی جدید قرار دارد که میزبان انجمن حرفه‌ای جام جهانی موج‌سواری است. نمایش بادهای ملامی در گردگشری یونان پایدار در تمام تابستان ها آن را به مکانی ایده آل برای موج سواری تبدیل می کند. با این حال، اگر شما یک زبان آموز هستید، می توانید زمانی را ترجیح دهید که باد نسبتاً ضعیف تر باشد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Elias Prevenas است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.