• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

یزد ۱۳۰۰ میزبان گردشگران نوروزی در خانه اخوان سیگاری

  • کد خبر : 7435
  • 28 مارس 2022 - 15:32
یزد ۱۳۰۰ میزبان گردشگران نوروزی در خانه اخوان سیگاری

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدگفت: یکی از ظرفیت ها ی گردشگری خانه اخوان سیگاری است که گردشگران می‌توانند یزد ۱۳۰۰ را در این فضای تاریخی تجربه کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، علیرضا ثواچه مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد  با اشاره به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان متبوعش گفت:امسال بیش از ۵۰ برنامه در زمینه های محتلف تدارک دیده شده که تا ۱۲ فروردین ماه اجرا خواهد شد و یکی از این موارد یزد ۱۳۰۰ است.

وی افزود: مهمترین برنامه در حوزه گردشگری، یزدگردی است که  با استفاده از سه دستگاه اتوبوس شهری در دو شیفت صبح از ساعت ۸ و نیم تا یک بعدازظهر و عصر از ساعت ۳ ونیم  تا ۷ عصر انجام می گیرد و همشهریان و مهمانان نوروزی می‌توانند از این ظرفیت بهره ببرند.

ثواچه در ادامه به ظرفیت های گردشگری یزد اشاره کرد و ابزار داشت: یکی از این ظرفیت ها خانه اخوان سیگاری است که گردشگران می‌توانند یزد ۱۳۰۰ را در این فضای تاریخی تجربه کنند.

وی برپایی ایستگاه های خوش آمد گویی و راهنمایی مسافران در بافت تاریخی و چند نقطه شهر را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: حضور عروسک های غول پیکر برای اولین بار در نوروزگاه ترمه، نصب دیوار نگاره های سخنگو در ده نقطه شهر را از دیگر اقدامات انجام شده است که گردشگران می‌توانند با استفاده از کد کیو آر کد درج شده روی بناها میتوانند به تمام اطلاعات مورد نیاز اعم از عکس و فیلم و اطلاعات بنا و مسیریابی دست یابند.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در پایان ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز امسال خاطرات خوشی را برای مسافران و همشهریان عزیز فرهم آوریم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.