• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

۳۰۰ تئاتر خیابانی نوروز ۱۴۰۱ در قم اجرا می‌شود

  • کد خبر : 6963
  • 19 مارس 2022 - 15:08
۳۰۰ تئاتر خیابانی نوروز ۱۴۰۱ در قم اجرا می‌شود

گردشگرآنلاین – مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۱، ۳۰۰ تئاتر خیابانی به همراه اجرای مردان بلندقامت و سرود در ۶ بوستان فدک، امام رضا(ع)، نیایش، مهدی، نیاز و علوی انجام می گیرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، حجت الاسلام سیداحمدطباطبایی نژاد بیان کرد: همچنین در ایام نورزو امسال جشن«عید در عید»  با تئاتر خیابانی از ابتدای فروردین تا سیزدهم این ماه با برنامه های متنوع فرهنگی در میدان آستانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن‌ها و برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی شهرداری در بوستانهای محل اسکان مسافران بصورت سیار انجام  می‌گیرد، اضافه کرد: در طول این ایام تورهای قم گردی برای بازدید از امکان تاریخی ، بازدید از خانه موزه‌های شهدا و مجموعه گنبد سبز آماده استقبال از شهروندان و مسافران نوروزی است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد:  همچنین برنامه«پهلوان شو» با محوریت ورزش های زورخانه ای ویژه کودکان و نوجوانان در بوستانهای شهری به همراه جشنواره بادبادک ها و مسابقه مجازی با موضوع معرفی مکان های گردشگری قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدای قم، یکصدمین باز تاسیس حوزه‌های علمیم و برگزاری روز قم، سه اقدام و برنامه شاخص این سازمان طی سال آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم در نیمه دوم سال آینده، ۱۰ عنوان کتاب در مورد شهدا توسط این سازمان در مرحله چاپ و انتشار قرار گرفته است.

طباطبایی نژاد،  تقویت هویت شهری را از اولویت های این سازمان دانست و گفت: به همین منظور شهرداری قم تاکید زیادی بر معرفی و رونق مکان‌های هویت بخش شهری مانند خانه موزه‌های شهدا، مراجع و برخی معابر و محورهای کلیدی شهر دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در نظر دارد تا حدفاصل بین سه راه بازار تا میدان مصلی را بعنوان حریم حرم معرفی نماید، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در نظر دارد تا پیوست های فرهنگی و بسترلازم جهت اجرای اقدامات فرهنگی را در این محدوده ها فراهم نماید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: حمایت از زنان سرپرست خانوار یکی از اولویت های این سازمان است و از ابتدای سالجاری ۵ نمایشگاه مشاغل خانگی به همین منظور به همت این سازمان برپا شده‌است.

به گزارش گردشگر آنلاین ایرنا نوشت: وی در ادامه با اشاره به تحقق ۹۰ درصدی بودجه سالجاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از افزایش ۳ برابری بودجه عملیاتی این سازمان در سال آینده برای جبران بخشی از کاهش فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهر قم طی دو سال گذشته بدلیل محدودیت های کرونایی خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، از برپایی کارگاه کتابت، اهتزار پرچم ۳۰۰ متری لبیک یا مهدی(عج) در خیابان انقلاب، برپایی موکب در مسیر پیاده روی نیمه شبعان و اجرای سرود، تئاتر و اجرای مردان بلند قامت را از دیگر اقدامات این سازمان همزمان با نیمه شعبان یاد کرد.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.