• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

۳۲ برنامه طبیعت‌ گردی در اردبیل برگزار شد

  • کد خبر : 6869
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۳۲ برنامه طبیعت‌ گردی در اردبیل برگزار شد

گردشگرآنلاین – مسئول کمیته ورزش در طبیعت اردبیل از برگزاری ۳۲ برنامه خانوادگی و طبیعت‌گردی در سال جاری توسط این کمیته در استان خبرداد.

به گزارش گردشگرآنلاین، سعید عیسی‌زاده اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل اردوهای استانی و برون استانی طبیعت‌ گردی هفتگی و مناسبتی و مسابقات خانوادگی و حرفه‌ای در طبیعت بود.

وی شرکت در اردوهای طبیعت‌گردی را فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات جغرافیایی ، فرهنگی و تاریخی بیشتر منطقه دانست که امکان دیدن گونه‌های جانوری و گیاهی مختلف را نیز برای شرکت کنندگان فراهم کرده است.

وی با بیان این که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رونق صنعت گردشگری را تضمین می‌کند، اظهارامیدوای کرد تقاضا برای طبیعت‌ گردی در این استان در پساکرونا افزایش یابد.

استان اردبیل از ظرفیت متنوعی در زمینه طبیعت‌گردی از جمله ۴۴ عرصه تالابی برخوردار است.

باید بگوییم که تمام شهر های شمالغرب ایران، بی نظیر و خوش آب و هوا هستند و طبیعت بی نظیری دارند. در این میان اردبیل هم یکی از همین شهر های گردشگری شمالغرب ایران است که مقصد ایده آلی برای سفر می باشد.

اردبیل طبیعت فوق العاده بکر و زیبایی دارد و آب و هوای خنک آن در تابستان را مدیون وجود کوه های سبلان است. وقتی هوا مه آلود می شود، سکوت و ارامش خاصی در دشت های سرسبز و دامنه کوه ها حاکم می شود.

چرا باید خود را از تماشا و لذت بردن از طبیعت بی نظیر دشت های اردبیل، غافل کنید؟ اگر برای سفر اردبیل را انتخاب کردید بدون تردید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی خودشان به اردبیل سفر می کنند، خوش شانس ترین مسافران هستند چرا که جاده های مسیر دسترسی به اردبیل آنقدر باصفا و دیدنی اند که ارزش هزاران بار دیدن دارند.

می توانید در اردبیل روی یک طبیعت گردی تکرارنشدنی حساب باز کنید و بار و بندیل سفر را ببندید و دل به جاده بزنید.

منبع: ایرنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6869

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.