• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

۶۰ هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است

  • کد خبر : 13057
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
۶۰ هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است
گردشگرآنلاین - دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش گفت: ۶۰ هتل جدید در جزیره در حال احداث است.

به گزارش گردشگرآنلاین از جزیره کیش، محسن قریب در نشستی با اشاره به احداث هتل جدید در جزیره کیش، با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان که در محل اداره کل برگزار شد، به ظرفیت‌های گردشگری و رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این جزیره بخصوص در بخش گردشگری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ سرمایه‌گذار اصلی در جزیره کیش فعالیت‌های چشگیری در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند که تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگران و در نتیجه توسعه و اشتغال در این منطقه داشته است.

وی به وجود ۵۰ هتل با ظرفیت ۱۸ هزار تخت در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: ۶۰ هتل جدید در جزیره در حال احداث است که همگی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخته خواهند شد.

دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش با اشاره به راه‌انداری ترمینال جدید فرودگاه جزیره کیش گفت: با راه‌اندازی این ترمینال تا پایان امسال، سالانه ۶ میلیون نفر می‌توانند با حضور در جزیره کیش از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بازدید کنند.

قریب بیان کرد: به زودی یک گروه از سرمایه‌گذاران جزیره کیش برای بازدید از ظرفیت‌های لرستان در حوزه های مختلف ه خصوص حوزه گردشگری به این استان سفر خواهند داشت تا زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این استان را مورد بررسی قرار دهند.

محمد حسین جناب مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: لرستان با ظرفیت‌های کم نظیر در حوزه‌های مختلف به خصوص گردشگری از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال و نهایت همکاری و تعامل را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان را به صورت مکتوب در اختیار انجمن سرمایه‌گذاران کیش قرار خواهیم داد افزود: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم با حضور در لرستان و آشنایی با ظرفیت‌های مختلف استان بخصوص حوزه گردشگری نسبت به سرمایه‌گذاری در این استان اقدام کنند.

۶۰ هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است

۶۰ هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است

منبع: انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.