• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

۸ مکان برتر سفرهای جاده ای در سراسر ایالات متحده!

  • کد خبر : 4766
  • 11 ژانویه 2022 - 15:54
۸ مکان برتر سفرهای جاده ای در سراسر ایالات متحده!

گردشگرآنلاین – اگر شما هم به گردشگری ایالات متحده علاقه دارید، این مطلب شما را با ۸ مقصد جذاب ذر سفرهای جاده ای آشنا می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، این یک اشتیاق به رسمیت شناخته شده برای بسیاری از مردم است – ترک میز و کت و شلوار خود، پریدن در ماشین با چند دوست و سفرهای جاده ای در سراسر ایالات متحده آمریکا، زندگی بر اساس قوانین خود و بازدید از مکان های مورد نظر. به. پس جاهایی که باید رفت کجاست؟ کجا بهترین غذا، قیمت بنزین و بیشترین سرگرمی را ارائه می دهد؟

ایالات متحده پر از مکان های برجسته ای است که من در سفرهایم دیده ام. در زیر ۸ مکان دیدنی برتر من برای دیدن در سفرهای جاده ای آمده است.

۸٫ سد هوور – بیش از هر چیز دیگری یک شاهکار چشمگیر مهندسی خارق العاده است، این سازه باشکوه بیش از ۷۵ سال قدمت دارد و در فیلم اصلی و دیدنی سوپرمن حضور داشته است. یک قطعه گفتگوی عالی و یک شگفتی برای دیدن.

۷٫ بلوار سانست – یکی از معروف ترین خیابان های جهان، بلوار سان ست موضوع فیلم، آهنگ و فرهنگ عامه بوده است. این بلوار، اگرچه کند حرکت می کند، اما دیدن آن لذت بخش است و واقعاً زرق و برق ایالات متحده را نشان می دهد. قطعا ارزش دیدن ذر سفرهای جاده ای دارد.

۶٫ کاخ سفید – چگونه می توانید در برابر دیدن اقامتگاه رسمی رئیس جمهور مقاومت کنید؟ میزان تاریخچه و تصمیمات مهمی که باید در این بنا گرفته شده باشد به سادگی شگفت انگیز است. امنیت بسیار سختگیرانه است، بنابراین رفتارهای بی‌سابقه یا احمقانه انجام ندهید، اما باید ببینید.

۵٫ Ground Zero – اکنون بیش از هر چیز دیگری یک سایت ساختمانی است، چیزی برای تحسین یا لذت بردن نیست. اما قطعاً منظره جالبی است. سایت قبلی مرکز تجارت جهانی، این محل بدترین حمله تروریستی در تاریخ ثبت شده بود و نقطه عطفی بزرگ در تاریخ آمریکا بود.

۴٫ خیابان بیل – مملو از مغازه ها، کلوپ ها و سوئیت های اجرایی ممفیس، این مکان در روز یا شب شلوغ و دائماً فعال است. مکانی عالی برای بازدید و به طور قابل توجهی ارزان تر و آسان تر از سایر مکان های موجود در این لیست.

۳٫ گرند کانیون – یکی از هفت عجایب طبیعی جهان، این دره یک منظره شگفت انگیز برای دیدن و چیزی است که همه باید ببینند. تصاویر و ویدیوها به سادگی این کار را انجام نمی دهند – شما باید آدرنالین و هوای تازه ای را که گرند کانیون در شما ایجاد می کند احساس کنید.

۲٫ لاس وگاس – خود را برای شلوغی و شلوغی آماده کنید و به چند کازینو بروید. لاس وگاس یک مکان زنده و مسحورکننده، گاهی اوقات برای برخی افراد بسیار زیاد است. با این حال، اگر به طور کامل برای دیدن مناظر ذر سفرهای جاده ای آماده باشید، لاس وگاس به سادگی شگفت انگیز است.

۱٫ هالیوود – چه کل شهر را ببینید یا صرفاً به نامه های معروف، هالیوود مظهر زرق و برق و تلویزیون و فیلم آمریکایی است. هالیوود واقعاً یک منظره و مکان شگفت‌انگیز، منظره‌ای فوق‌العاده ذر سفرهای جاده ای برای دیدن است و به راحتی به عنوان بهترین انتخاب من در رتبه‌بندی قرار می‌گیرد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Thomas L Clark است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.