• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

آفتابی‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران

  • کد خبر : 18774
  • 05 مارس 2023 - 9:49
آفتابی‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران
گردشگرآنلاین - آفتابی‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران شامل مالت، کاستاریکا، قبرس، مراکش، اسپانیا، پرتغال و یونان می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، شرایط آب‌وهوایی مناسب، یکی از شاخص‌های مهم برای انتخاب برترین مقاصد گردشگری جهان است و تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی افراد دارد. کشورهایی که در مناطق گرمسیری واقع شده‌اند، اغلب در حاشیه خط استوا قرار دارند و فصل تابستان آن‌ها بسیار گرم و طاقت‌فرسا است. این کشورها در فصل زمستان از شرایط آب‌وهوایی بهتری برای گردشگری برخوردار هستند و می‌توانند به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته شوند. بسیاری از مهاجران معتقد هستند که شرایط آب‌وهوایی خوب، یک مزیت مهم برای زندگی و سکونت در کشورهای دنیا است. در ادامه شما را با آفتابی‌ترین مقاصد جهان برای گردشگران آشنا می‌کنیم:

آفتابی‌ترین کشورهای جهان؛ مالت

آب‌وهوای مناسب برای ۹۲ درصد از مهاجران مالت، به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود و این کشور در فهرست مقاصد محبوب گردشگران قرار دارد. به دلیل شرایط هوایی آفتابی، از هر ۱۰ مهاجر در مالت، ۹ نفر اعتقاد دارند که اسکان و زندگی در این کشور راحت است، اما میانگین جهانی آن فقط ۵۹ درصد است. تقریباً هفت نفر از هر ۱۰ مهاجر این کشور کوچک (۶۹ درصد) به راحتی دوستان محلی پیدا می‌کند، در حالی که میانگین جهانی آن ۴۵ درصد است. آب‌وهوای مناسب، دوست‌یابی آسان و برخورداری از چشم‌اندازهای زیبا، مالت را به یک کشور مهاجرنشین و پرطرفدار در جهان تبدیل کرده است.

کاستاریکا

در کشور کاستاریکا، آب‌وهوای آفتابی و شادی افراد به هم مرتبط است. حدود ۹ نفر از هر ۱۰ مهاجر (۸۹ درصد)، آب‌وهوای خوب این کشور را یک مزیت احتمالی می‌دانند و تقریباً ۹۲ درصد افراد نیز از زندگی خود در این کشور آفتابی راضی هستند. از هر پنج نفر، دو نفر اعتراف می‌کنند که از انتخاب کاستاریکا برای مهاجرت خوشحال هستند. همچنین کاستاریکا از نظر شادی شخصی ساکنان، رتبه نخست را در بین ۶۷ کشور جهان به خود اختصاص داده است.

قبرس

حدود ۸۶ درصد از مهاجران خارجی، قبل از سفر به قبرس، آب و هوای آفتابی آن را یک مزیت می‌دانند. آسمان این کشور همیشه آبی است، فصل‌های بهار و پاییز، گرمای خوشایندی دارد و روزهای تابستان آن بلند، داغ و خشک است. از آنجا که تابش شدید نور خورشید قبرس می‌تواند آزاردهنده باشد، در فصل‌های گرم سال، افراد باید برای جلوگیری از کم‌آب شدن بدن خود، مایعات کافی بنوشند. این کشور با ۴۱.۵ ساعت کار در هفته، یکی از کوتاه‌ترین هفته‌های کاری را در سطح جهان به خود اختصاص می‌دهد. همچنین تقریباً نیمی از مهاجران در قبرس (۴۶ درصد) از آینده شغلی خود ناراضی هستند و امنیت شغلی خوبی ندارند.

آفتابی‌ترین کشورهای جهان؛ مراکش

مراکش رتبه چهارم آفتابی‌ترین کشورهای جهان را از آن خود کرده است و حدود ۸۴ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی آب و هوایی، این شرایط را یک مزیت احتمالی برای مهاجرت به مراکش می‌دانند. بسیاری از مسافران اعتقاد دارند که درآمد آن‌ها برای زندگی روزمره، کافی است و حدود دو نفر از هر ۱۰ مهاجر (۱۹ درصد) درآمد خود را بیش از حد کافی می‌دانند. هزینه زندگی در این کشور نسبتاً پایین است و از هر ۱۰ ساکن، هفت نفر آن را مثبت ارزیابی می‌کند.

اسپانیا

اسپانیا یک مقصد مورد علاقه برای کسانی است که به دنبال تفریح و گردش زیر نور خورشید هستند. بیش از چهار نفر از هر پنج مهاجر (۸۴ درصد)، شرایط آب‌وهوایی این کشور را برای مهاجرت، یک مزیت بالقوه می‌داند. تقریباً ۹ نفر از هر ۱۰ مهاجر (۸۸ درصد)، فعالیت‌های اوقات فراغت را مثبت ارزیابی می‌کند. در این کشور تعادل زیادی بین کار، زندگی و آب و هوای فوق‌العاده، وجود دارد؛ به این معنی که افراد می‌توانید بعد از ساعات کاری از بودن در فضای باز لذت ببرند، ورزش کنند و دوستان خود را در هوای آزاد ملاقات کنند. همچنین در اسپانیا، کودکان، فرصت بیشتری برای بازی کردن در بیرون از خانه دارند.

پرتغال

در کشور پرتغال، بیش از چهار نفر از هر پنج مهاجر، آب‌وهوا را به عنوان یک مزیت در نظر می‌گیرند و ۲۶ درصد فکر می‌کنند که بازار کار آن کم‌رونق است. از نظر درآمد سالانه خانواده، بیش از هفت نفر از هر ۱۰ مهاجر در پرتغال (۷۲ درصد) کمتر از ۵۰ هزار دلار دریافت می‌کنند. تقریباً نیمی از مهاجرانی که در پرتغال کار می‌کنند (۴۸ درصد)، مدعی هستند که کمتر از شغل مشابه در کشور خود، درآمد دارند. حتی بیش از سه نفر از هر ۱۰ نفر (۳۲ درصد) باور دارند که درآمد آن‌ها برای اداره خانواده بسیار کم است.

آفتابی‌ترین کشورهای جهان؛ یونان

کشور یونان محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد و ۸۱ درصد از مهاجران خارجی، آب‌وهوا را به عنوان یک مزیت برای سفر به این کشور در نظر می‌گیرند. تنها یک‌چهارم شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از وضعیت مالی خود در این کشور راضی هستند. ۴۵ درصد آن‌ها نگران ایمنی کار خود هستند که این میزان بیش از دو برابر میانگین جهانی (۲۲ درصد) است. همچنین یونان، گزینه مهاجرتی خوبی برای خانواده‌ها نیست، زیرا تنها ۱۵ درصد از والدینی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، معتقد هستند که فرصت‌های تحصیلی در آن زیاد است و به‌راحتی پیدا می‌شود.

آفتابی‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران

آفتابی‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=18774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.