• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

اتوبوس‌های گردشگری در پایتخت راه‌اندازی و فعال شود

  • کد خبر : 5716
  • 30 ژانویه 2022 - 11:23
اتوبوس‌های گردشگری در پایتخت راه‌اندازی و فعال شود

گردشگرآنلاین – وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران خبر داد.

مهندس عزت‌الله ضرغامی در نخستین روز از نمایشگاه گردشگری از راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران خبر داد.

وی در زمان بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه شهرداری تهران واقع در سالن 38، وجود وسایل حمل و نقل به منظور معرفی مناطق گردشگری پایتخت را لازم دانست و افزود: تهران با توجه به ظرفیت‌های فراوان در زمینه گردشگری می‌تواند با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی و همچنین شهروندان ایجاد کند.

گفتنی است؛ شهرداری تهران امسال با دو غرفه 31 و 32 در سالن 38 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حاضر و به معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران پرداخته است.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، جاذبه‌های گردشگری زیادی از تاریخی و فرهنگی تا طبیعی و… را در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها می‌تواند خاطره‌های دلنشینی از این شهر را برایتان به یادگار بگذارد. در این شهر شلوغ و پرجمعیت، می‌توانید تا پاسی از شب از پارک‌ها و جاذبه‌های طبیعی استفاده کنید یا اگر به جا‌های تاریخی و فرهنگی علاقه‌مند هستید، کاخ‌ها، موزه‌ها و عمارت‌های دیدنی متعددی در گوشه‌وکنار شهر وجود دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. برای اینکه اطلاعات بیشتری از مکان های دیدنی تهران به دست آورید و آن‌ها را در برنامه تهرانگردی خود بگنجانید، با این مقاله همراه شوید.

تهران فقط ترافیک و آلودگی هوا ندارد و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده‌اند، به این موضوع اذعان دارند که جاذبه های گردشگری زیادی در پایتخت وجود دارد که بازدید از آن‌ها چندین روز زمان می‌برد

باران و پاییز چنان ترکیب زیبایی خلق می‌کند که خیلی‌ها عاشق آن هستند؛ به‌خصوص در این فصل که می‌توان گشت‌وگذار متفاوت و منحصربه‌فردی را در جاهای دیدنی و خاطره‌انگیز تهران تجربه کرد و تهران پاییزی را جور دیگری دید. به اعتقاد بسیاری از تهرانی‌ها، پاییز زیباترین فصل پایتخت برای قدم‌زدن در شهر و لذت‌بردن از آن است. در طول این فصل می‌توانید از جاهای دیدنی متعددی نظیر پارک ملت، خیابان ولیعصر، کاخ سعدآباد، باغ نگارستان، باغ فروس، پارک لاله و پارک جمشیدیه دیدن کنید.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.