• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در کرمان ساخته می شود

  • کد خبر : 5336
  • 24 ژانویه 2022 - 12:19
اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در کرمان ساخته می شود

گردشگرآنلاین – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از احداث اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از استان کرمان،  رضا رضایی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمان ظهر در جمع فرهنگیان رفسنجان گفت: یکی از مهمترین اهداف ما انتقال ارزش‌ها و مؤلفه‌های مکتب سلیمانی در برنامه هایی مانند راهیان نور به دانش آموزان است و در این راستا باید در همه مدارس اقدامات فرهنگی  لازم انجام شود.

وی افزود: در همین راستا احداث اردوگاهی برای رفاه حال زائرانی که از استان‌های دیگر به کرمان سفر می‌کنند احداث می‌شود که در مرحله اول مورد استفاده دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساحت این مرکزی فرهنگی اختصاص یافته است و موجب رشد و ارتقا جایگاه کرمان در گردشگری مذهبی با چنین برنامه هایی مانند راهیان نور می‌شود.

رضایی افزود: یکی از مشکلات موجود در استان کرمان کمبود سرانه آموزشی است قرار است با تأمین اعتبار و تاکید وزیر محترم کار توسعه فضای آموزشی در کرمان در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در مرحله اول همه پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت در دستور کار قرار می‌گیرد و بعد از اتمام این طرح‌ها طرح‌های جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان‌های سیاحتی – مذهبی در ایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق در غرب و جنوب غربی این کشور می‌پردازند. بیشتر این کاروان‌ها هم‌زمان با تعطیلات نوروزی و نیز تعطیلات تابستانی، برای مناطق غرب کشور، فعال می‌شوند و مناطق مرزی استان خوزستان به ویژه منطقه شلمچه از مقصدهای پرطرفدار این گروه‌هاست. همچنین به سمت یادمان شهدای شوش نیز سفر می‌کنند. اما این بار برای کرمان برنامه ریزی می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.