• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

استاد مهدی شمسعلی باحال مساعد از بیمارستان مرخص شد

  • کد خبر : 20330
  • 06 می 2023 - 9:56
استاد مهدی شمسعلی باحال مساعد از بیمارستان مرخص شد
گردشگرآنلاین - رئیس مرکز آموزشی درمانی امین از انجام عمل جراحی موفقیت‌آمیز برروی استاد مهدی شمسعلی، هنرمند هنر زری‌بافی و ترخیص او از این بیمارستان باحال عمومی مساعد خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از اصفهان، مجید حسین‌زاده و ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: استاد، ششم اردیبهشت‌ماه به دنبال یک سانحه دچار شکستگی استخوان ران شده و به بیمارستان امین منتقل شدند. با توجه به سن بالا و سابقه بیماری قلبی و همچنین سکته مغزی که پیش‌تر برای استاد حادث‌شده بود، لازم بود که برخی از داروهایی که در گذشته برای ایشان تجویز شده بود قطع‌شده و داروهای جدید که بتواند شرایط را برای عمل جراحی آماده کند اضافه شود. درعین‌حال شکستگی ران نیز باید تحت کشش پوستی قرار می‌گرفت تا استخوان شکسته‌شده در امتداد حالت طبیعی خود قرار بگیرد تا عمل جراحی بتواند درشرایط بهتر انجام شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امین توضیح داد: در کنار این اقدامات درعین‌حال مشاوره‌های تخصصی قلب و مغز و بیهوشی نیز انجام شد و سپس ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفتند. بعد از انجام عمل جراحی نیز بر اساس نظر پزشک معالج و به جهت رعایت احتیاط لازم، ایشان یک روز در بخش آی سی یو بیمارستان امین تحت مراقبت قرار گرفتند؛ لذا با رعایت کلیه اقدامات احتیاطی قبل و بعد از جراحی به‌هیچ‌عنوان دچار هیچ‌گونه عارضه ناخواسته یا افت هوشیاری نشدند و مراقبتشان در آی سی یو هم صرفاً به دلیل شرایط ویژه ایشان بود و درنهایت در روز ۱۲ اردیبهشت باحال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

او افزود: سن بالا، نوع شکستگی، سابقه بیماری قلبی و سکته مغزی استاد شمسعلی ایجاب می‌کرد تا عمل جراحی پس از پیش‌بینی کلیه تمهیدات لازم پزشکی و حصول آمادگی جسمی صورت گیرد. لذا عمل جراحی استاد مهدی شمسعلی، هنرمند هنر زری‌بافی در بهترین حالت انجام‌شده و در نهایت هم ایشان از بیمارستان با حال عمومی خوب مرخص شدند.

حسین‌زاده گفت: اقدامی که پیش‌تر برای انتشار خبری غیر کارشناسی در رسانه‌های عمومی انجام شد، قدرناشناسی از مجموعه‌ای است که اقدامات لازم را در مورد یک انسان ارزشمند برحسب وظیفه قانونی انجام داده است و بر اساس روال معمول بیمارستان برای درمان چنین بیمارانی، طبق برنامه از قبل مصوب شده به‌صورت اصولی و استاندارد انجام‌شده است.

استاد مهدی شمسعلی باحال مساعد از بیمارستان مرخص شد

استاد مهدی شمسعلی باحال مساعد از بیمارستان مرخص شد

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.