• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
یک مسئول خبر داد:

استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

  • کد خبر : 22309
  • 13 آگوست 2023 - 8:57
استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه
گردشگرآنلاین - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه از استقرار حدود ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از کرمانشاه، جلال صفری با اشاره به تدابیری که برای ارائه خدمات بانکی و پولی به زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده شده، عنوان کرد: تمام شعب بانکی که در این مسیر قرار دارند، در آماده‌باش هستند.

وی از تامین نقدینگی کافی مورد نیاز بانک‌ها خبر داد و افزود: به علاوه مقرر شده بانک‌هایی که در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار دارند، شعب کشیک را برای ساعات و ایام تعطیل در نظر بگیرند.

رئیس شعب بانک ملی استان کرمانشاه از شارژ مستمر نقدینگی خودپردازهایی که در مسیر تردد زوار هستند نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی خودپردازها وجود ندارد و پیگیری برای اینکه سقف برداشت از دستگاه‌ها در ایام اربعین افزایش یابد نیز صورت گرفته است.

صفری خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه استقرار حدود ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار در دستور کار است که در صورت نیاز امکان افزایش این دستگاه‌ها وجود دارد. اولویت استقرار این دستگاه‌ها هم در نقاط و محورهایی است که تراکم حضور زوار را داریم.

وی از تجربه موفق سال گذشته در ایجاد خزانه فرعی در قصرشیرین یاد کرد و افزود: این اقدام کمک بسزایی به تامین پول به موقع برای زوار و کاهش ترددها برای جابجایی پول داشت و امسال نیز راه‌اندازی این خزانه پیگیری خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه همچنین از ارائه خدمات ارزی به زوار اربعین یاد کرد و افزود: شعب منتخب بانک‌های ملی، صادرات، ملت و تجارت تامین ارز زوار را انجام خواهند داد.

اربعین در لغت به معنی چهلم است و در اصطلاح اسلامی، یک مراسم مذهبی شیعی است که بیستم صفر ۶۱ هجری قمری چهل روز پس از روز عاشورا، روز کشته‌شدن حسین بن علی نوه محمد، فرزند علی بن ابی طالب و فاطمه زهرا و امام سوم شیعیان در کربلا برگزار می‌گردد.

استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=22309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.