• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

اولین دوره آموزشی «گردشگری هوشمند» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11812
  • 20 سپتامبر 2022 - 11:44
اولین دوره آموزشی «گردشگری هوشمند» برگزار می‌شود
گردشگرآنلاین - اولین دوره آموزشی «گردشگری هوشمند» از مهرماه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از تهران، اولین دوره آموزشی گردشگری هوشمند توسط اداره کل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مهرماه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی که به مدت ۱۶ ساعت درسی است، مدرک معتبر مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران، دانشگاه تهران و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعطا می‌شود.

مزایای شرکت در دوره مذکور حضور مدرسان و مربیان با سابقه در حوزه گردشگری‌ هوشمند، بررسی نمونه طرح های موردی، امکان حضور در دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای آتی با تخفیف ویژه، امکان حضور در طرح های شهر هوشمند و هاب‌شهر هوشمند، شبکه‌سازی با فعالان حوزه گردشگری‌ هوشمند و همچنین معرفی نفرات بر اساس رزومه به مجموعه‌های فعال حوزه گردشگری‌ هوشمند اعلام شده است.

برخی از اهم سرفصل‌های آموزشی دوره عالی گردشگری هوشمند عبارتند از بازی‌وارسازی و طراحی رفتار در کسب‌وکار حوزه گردشگری، نقش و کاربرد واقعیت مجازی در حوزه گردشگری، هوشمندی تجاری و نیز مدیریت منابع انسانی هوشمند در گردشگری.

علاقه‌مندان شرکت در این رویداد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران مراجعه کنند.

گردشگری هوشمند به عنوان زیرمجموعه ای از مفهوم شهر هوشمند ظاهر شده‌است، با هدف ارائه راه حل‌هایی که به نیازهای مربوط به سفرهای ویژه می‌پردازند. سیستم‌های هوشمند، که استفاده و به‌کارگیری اطلاعات برای برآورده کردن نیازهای کاربران را میسر می‌سازد، به عنوان مفهومی در مدیریت سازمان‌ها و سیستم‌های کلان به عنوان یک اصل در حال ظهور است.

هدف کلی از گردشگری هوشمند ایجاد یک رابط بین بازدیدکننده و مقصد برای یک جهت واکنشی در جهت حل نیازهای خاص است. یک مقصد گردشگری‌ هوشمند با سطح بالایی از نوآوری و تسهیل با استفاده از فناوری نظم بالاتر و رابط‌ها شناخته می‌شود. به‌طور خاص، این مقاصد از فناوری‌های پیشرفته و فناوری‌های باز، چند قطبی، یکپارچه و مشترک با هدف بهبود کیفیت زندگی ساکنان و توریست‌ها استفاده می‌کنند، مشاهده شد. بهینه‌سازی منابع برای عملکرد سیستم‌ها در مقصدهای گردشگری‌ هوشمند، که چنین مفهومی را به پایداری ارتباط می‌دهد، جدایی ناپذیر است.

اولین دوره آموزشی «گردشگری هوشمند» برگزار می‌شود

اولین دوره آموزشی «گردشگری‌ هوشمند» برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.