• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی ۸ آذر انجام می‌شود

  • کد خبر : 15835
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی ۸ آذر انجام می‌شود
گردشگرآنلاین - مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی در ۸ آذر ماه خبر داد و گفت: منتظر تاییدیه سپهر هستیم و در این صورت درگاه فروش بلیت از امروز باز می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از قشم؛ ایوب زارعی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به کنسل شدن پرواز ۳۰ آبان ماه قشم به دوحه، افزود: به دلیل تاخیر قطر در پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم امکان پرواز برای بازی نخست تیم ملی کشورمان فراهم نشد و اولین پرواز در تاریخ ۸ آذرماه انجام می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت ۱۴۰ نفره این پرواز، تصریح کرد:‌ منتظر تاییدیه سپهر هستیم و درگاه فروش بلیت این پرواز از امروز باز می‌شود.

زارعی با بیان اینکه اقامتگاه‌های جزیره آماده خدمات‌دهی به گردشگران هستند به برگزاری نمایشگاه گردشگری و دستاوردهای مردمی جزیره (شهریما) اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با ۴۰ غرفه عرضه محصولات روستایی جزیره، ۱۷ غرفه محصولات اقوام مختلف، ۶۰ اجرا و با زنده‌سازی آیین‌های محلی، ۲۰ سخنرانی آنلاین، ۳۰ کارگاه آموزشی یامال، حضور جوامع مختلف گردشگری و بلدهای محلی برای معرفی ظرفیت‌های و جاذبه‌های جزیره و پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از امروز افتتاح می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در توضیح کارگاه‌های آموزشی یامال گفت:‌ سلسله رویدادهای مردمی «یامال» پیرامون نوآوری در پیشرفت ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قشم راهی برای حاکم کردن نظام توسعه پایدار با مشارکت جامعه محلی است. این کارگاه‌های هم‌آفرینی در روستاها برای تبدیل کسب‌وکارهای نوپای محلی به محصول و استارت‌آپ در حال اجراست و تاکنون چندین استارت‌آپ راه‌اندازی شده‌اند.

دوحه پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور قطر است. این شهر در سواحل خلیج فارس قرار دارد. جمعیت آن بر طبق سرشماری سال ۲۰۱۸ میلادی ۲٬۳۸۲٬۰۰۰ نفر بوده‌است. در حال حاضر دوحه به عنوان پایتخت تجاری قطر و یکی از مراکز مالی در خاورمیانه است که توسط شبکه جهانی سازی و تحقیقات شهرهای جهانی در سطح بتا در نظر و قرار گرفته شده‌است.

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی ۸ آذر انجام می‌شود

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی ۸ آذر انجام می‌شود

منبع: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15835

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.