• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی:

بازتاب رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» فراتر از کشورهای عضو اکو است

  • کد خبر : 20121
  • 01 می 2023 - 11:57
بازتاب رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» فراتر از کشورهای عضو اکو است
گردشگرآنلاین - رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با اشاره به اینکه در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ با حضور سفرای چین و کشورهای اروپایی دایره روابط گردشگری فراتر از کشورهای عضو اکو بود، افزود: دولت تمام قد پای این رویداد ایستاد و بخش خصوصی باید ادامه دهنده مسیری باشد که دولت آغاز کرده است.

به گزارش گردشگرآنلاین از اردبیل، حرمت‌الله رفیعی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳، بیان کرد: مطمئناً در شرایطی که نیاز به محرک‌هایی برای رونق گردشگری داریم، هر اتفاقی که در ابعاد بین‌المللی رسانه‌ای شود، مفید است.

وی انتخاب اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو را مهم دانست و افزود: حضور سفیر چین و چند کشور اروپایی رنگ‌وبوی این رویداد را نسبت به ساری ۲۰۲۲ متفاوت‌تر کرد و دایره روابط را فراتر از کشورهای عضو اکو برد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با اشاره به اهمیت گردهمایی‌ مسئولان کشورها به‌منظور استفاده از قابلیت‌های یکدیگر، ادامه داد: بستن پکیج‌های مشترک می‌تواند به رونق گردشگری و افزایش تعداد گردشگران تمامی کشورهای ذی نفع کمک کند.

وی رویداد ۲۰۲۳ را فرصتی مهم برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کم‌تر شناخته شده اردبیل عنوان کرد و گفت: علی‌رغم جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی اردبیل، اما شناخت نسبتاً کمی از این ظرفیت‌ها چه در داخل و چه خارج از کشور وجود دارد.

رفیعی ادامه داد: این رویداد موجب شناخت خوبی نسبت به جایگاه گردشگری اردبیل شد و پیش‌بینی می‌شود به مرور تعداد گردشگران ورودی آن جهش مثبتی داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با اشاره به اینکه نباید این فرصت به راحتی فراموش شود، افزود: دولت تمام قد پای رویداد ۲۰۲۳ ایستاد و بخش خصوصی باید ادامه‌ دهنده مسیری باشد که دولت آغاز کرده است.

وی به حضور مهندس ضرغامی در تمامی برنامه‌های این رویداد اشاره کرد و گفت: حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محدود به مراسم افتتاحیه نبود بلکه از تمامی زیرساخت‌های گردشگری و جاذبه‌ها بازدید کرد و دستورات مهمی را در راستای مرتفع شدن مشکلات و چالش‌های موجود داد.

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در واقع جانشین سندیکای شرکت های حمل و نقل بین المللی هوائی می باشد که درسال ۱۳۳۶ شمسی بمنظورحفظ حقوق صنفی تشکیل گردید.

بازتاب رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» فراتر از کشورهای عضو اکو است

بازتاب رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» فراتر از کشورهای عضو اکو است

منبع: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.