• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

برنامه جالب شورای شهر چلمسفورد انگلیسی برای اشتغال‌زایی و تفریح

  • کد خبر : 16660
  • 20 دسامبر 2022 - 12:56
برنامه جالب شورای شهر چلمسفورد انگلیسی برای اشتغال‌زایی و تفریح
گردشگرآنلاین - شورای شهر چلمسفورد طرح‌هایی برای افتتاح مرکز فعالیتی جدید «هم‌چون نخستی‌ها» در پارک هایلندز دارد که در صورت تصویب ۳۰ شغل جدید ایجاد می‌کند.

به گزارش گردشگرآنلاین، چند ماه پس از ابراز علاقه عموم مردم به مشارکت در برنامه‌های تفریحی نوین، طرح‌هایی برای ایجاد یک مرکز فعالیتی کاملاً جدید با عنوان «هم‌چون نخستی‌ها» در پارک هایلندز به شورای شهر چلمسفورد ارائه شده است.

شورای شهر توضیح داد که «هم‌چون نخستی‌ها» شامل یک دوره چالشی رفتن به بالای درخت و ماجراجویی‌های تارزان‌وار می‌شود که قرار است در بخش‌های جنگلی غربی‌ترین سمت پارک هایلندز پیاده‌سازی شود. این منطقه از بدنه اصلی پارک بسیار دور است اما نزدیک به پارکینگی قرار دارد که از طریق ورودی اصلی آن به‌راحتی قابل دسترس است.

شورا اعلام کرد که مطابق با اطلاعات اولیه برنامه و دستورالعمل توزیع‌شده میان شهروندان، منطقه فعالیت هم‌چون نخستی‌ها، از طریق یک راه‌پله و نردبان‌های طناب‌کشی‌شده که در طول شب ایمن می‌شوند، قابل دسترس است و شرکت‌کنندگان در این برنامه تفریحی از طریق زیپ‌لاین به زمین فرود می‌آیند.

شورای شهر چلمسفورد افزود که این دوره با محیط طبیعی ترکیب خواهد شد و مسیر ارائه‌شده از چندین عنصر از جمله پلکان، سکوهایی روی درختان، گذرگاه‌های چوبی و سیمی، زیپ‌لاین‌ها و مناطق فرود ایمن تشکیل شده است.

طبق اسناد ارائه‌شده به شورا، دوره هم‌چون نخستی‌ها برای اکثریت قریب‌به‌اتفاق ساکنان شهر شامل کودکان و بزرگسالان قابل دسترس خواهد بود اما شرکت‌کنندگان باید حداقل یک متر قد داشته باشند. مشارکت افراد زیر شش سال در برنامه‌ها نیز مستلزم همراهی یک بزرگسال است.

شورای شهر اعلام کرد که مرکز هم‌چون نخستی‌ها بین ساعات هشت صبح تا ۹ شب خدمت‌رسانی خواهد کرد و در ابتدا قرار است از اواسط فوریه تا اوایل دسامبر به‌صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گیرد. این دوره در صورتی که مورد استقبال واقع شود در تمام طول سال فعال خواهد بود.

شورای شهر چلمسفورد خاطرنشان کرد که این دوره با ایجاد حدود ۳۰ شغل جدید نیمه‌وقت و پاره‌وقت همراه است و امید آن می‌رود که کاربران جدیدی را به پارک هایلندز و سایر فعالیت‌های جالب سراسر شهر جذب کند.

برنامه جالب شورای شهر انگلیسی برای اشتغال‌زایی و تفریح

برنامه جالب شورای شهر انگلیسی برای اشتغال‌زایی و تفریح

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.