• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز خبر داد؛

برگزاری جشنواره بهار تا بهار در کاخ مروارید مهرشهر

  • کد خبر : 6729
  • 09 مارس 2022 - 11:46
برگزاری جشنواره بهار تا بهار در کاخ مروارید مهرشهر

گردشگرآنلاین – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: جشنواره بهار تا بهار از ۲۵ اسفند ماه در مجموعه تاریخی و فرهنگی مروارید مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، فریدون محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: جشنواره بهار تا بهار از ۲۵ اسفند ماه در مجموعه تاریخی و فرهنگی مروارید مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری بازارچه صنایع دستی، ورک شاپ صنایع دستی، برگزاری مسابقات سرگرمی ویژه کودکان، اجرای برنامه‌های مناسبتی، برگزاری جشن رمضان در طول ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و اجرای ویرخ برنامه‌های عید نوروز شامل سفره هفت سین، اجرای عروسکی نمادهای نوروزی و نمایش‌های نمادین نوروزی از جمله موضوعات و محتوای این نمایشگاه محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان، هنرمندان و کار آفرینان در کنار ایجاد فضایی مفرح و شاد برای مردم استان البرز است.

وی متذکر شد: شرکت کنندگان در این جشنواره هنرمندان صنایع دستی و کار آفرینان و دستگاه‌های دولتی مرتبط با میراث فرهنگی البرز شامل حوزه‌های فرهنگ و هنر و اشتغال، مشاغل خانگی، بهزیستی و هنرمندان دارای درجه هنر است.

وی بیان کرد: قابل توجه متقاضیان دریافت غرفه در جشنواره بهار تا بهار، با عنایت به اینکه جشنواره نوروزی بهار تا بهار از تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری لغایت عید سعید فطر در محل مجموعه تاریخی فرهنگی مروارید برگزار می‌شود؛ از کلیه افرادی که در حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی (با مجوز و یا بدون مجوز) فعالیت دارند، دعوت می‌شود به منظور اخذ غرفه از تاریخ ۱۵ اسفند ماه؛ به دفتر جشنواره واقع در مهرشهر؛ بلوار ارم؛ مجموعه تاریخی فرهنگی مروارید مراجعه کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.