• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

«بزن بریم»؛ گردشگری کودکانه

  • کد خبر : 16140
  • 11 دسامبر 2022 - 10:14
«بزن بریم»؛ گردشگری کودکانه
گردشگرآنلاین - شبکه کودک با برنامه «بزن بریم» به روستاهای زیبای ایران سفر می‌کند.

به گزارش گردشگرآنلاین از معاونت سیما، بزن بریم نام برنامه ای ۴۰ قسمتی به تهیه کنندگی سیدحمید امامی است که قرار است با نگاهی متفاوت، سادگی و بی آلایشی زندگی روستایی را برای کودکان ایرانی به تصویر بکشد و به عنوان پیشبرد راه گردشگری کودکانه محسوب می‌گردد.

در این برنامه مستند گونه چندکودک ماجراجو به روستاهای زیبا و باصفای ایران سفر می کنند.

آشنایی با آداب و رسوم هر منطقه، یادگیری بازی های محلی جدید، نحوه پخت و پز خوراکی های خوشمزه محلی و شناخت صنایع دستی رایج در هر روستا، تنها بخشی از جذابیت های هر قسمت از برنامه بزن بریم است که از نگاه این کودکان ماجراجو برای کودکان ایران زمین روایت می شود.

مستندی که موضوع هویت ایرانی دارد و از طریق سفر چند کودک به روستاهای مختلف کشور و تعامل با کودکان آن مناطق، به معرفی تنوع قومی، اقلیمی و آداب و رسوم و همچنین روحیه امید، نشاط و تاب‌‌آوری کودکان در این مناطق می‌پردازد.

کارگردانی این مجموعه ۴۰ قسمتی را علی زندی برعهده دارد و قرار است در روزهای آخر هفته(پنج شنبه و جمعه) ساعت۱۸ به مدت ۲۲ دقیقه از قاب شبکه کودک روی آنتن برود.

به گزارش گردشگر آنلاین، شبکه کودک دارای دو کانال پویا و نهال است؛ کانال پویا ویژه خردسالان زیر ۶ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر پخش می‌شود. کانال نهال نیز ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب پخش می‌شود.

یکی از اتفاقاتی که به تازگی روی آنتن این شبکه تلویزیونی افتاده، حذف بیش از ۱۰۰ آیتم کوتاه و انیمیشنِ قدیمی است که بارها از شبکه پویا و نهال پخش شده و حالا جایِ‌ آن را آیتم‌ها و انیمیشن‌های تازه گرفتند. این روزها شبکه کودک، فصل جدید «شگفت‌انگیزان» با اجرای علی فروتن و فصل جدید «مهدپویا» را روی آنتن دارد.

«بزن بریم»؛ گردشگری کودکانه

«بزن بریم»؛ گردشگری کودکانه

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.