• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 20082
  • 30 آوریل 2023 - 11:55
بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳
گردشگرآنلاین - بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳ شامل کشورهای تایوان، چین، سنگاپور، فیلیپین، لائوس، کره جنوبی و تایلند می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، قاره آسیا کشورهای مختلفی را در خود جای داده است که هر یک فرهنگ و آداب و رسوم متفاوتی دارند. افرادی که این کشورها را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، تجربیات مختلفی نظیر آشنایی با تاریخ و فرهنگ غنی، بازدید از چشم اندازهای زیبا و لذت بردن از غذاهای بومی آن‌ها را خواهند داشت. علاقه مندان سفر می‌توانند از شگفتی‌های تاریخی ژاپن، چین و همچنین زیبایی‌های طبیعی اندونزی و فیلیپین دیدن کنند و از دوچرخه سواری در امتداد اقیانوس آرام لذت ببرند. ماجراجویی در قاره آسیا، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران رقم خواهد زد. در ادامه شما را با بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم:

مقاصد گردشگری آسیای شرقی؛ تایوان

کشور تایوان به دلیل برخورداری از فرهنگ غنی، زیبایی‌های طبیعی خیره کننده، غذاهای خوشمزه، زندگی شهری پر جنب و جوش و صنعت هتلداری توسعه یافته، مقصدی عالی برای گردشگران است. جذابیت‌های پایتخت تایوان، چشمه‌های آب گرم و مکان‌های دیدنی بی‌نظیر، این کشور را به یک مقصد محبوب برای توریست‌ها تبدیل کرده است. علاوه بر این، دوچرخه‌سواری در امتداد بزرگراه‌های تایوان با چشم‌انداز زیبا از اقیانوس آرام و دیدن مناظر خیره‌کننده، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای بازدیدکنندگان این کشور آسیای شرقی فراهم می‌کند.

چین

کشور چین که بیش از یک پنجم جمعیت جهان را در خود جای داده است، یکی از چهار تمدن بزرگ باستانی به شمار می‌رود. این کشور به دلیل مناظر دیدنی، غذاهای لذیذ، هنر زیبای نقاشی روی پارچه ابریشم و نقاشی‌های خود در جهان مشهور است. تنگه ببر (Tiger Leaping Gorge)، فلات مرتفع تبت، کوه‌های زردرنگ معروف با اقیانوس‌های ابری و صخره‌های فریبنده، دریاچه‌های رنگین‌کمانی جیوژایگو و قله‌های شناور پاندورا در Zhangjiajie، تنها تعداد انگشت‌شماری از دیدنی‌های چین محسوب می‌شود. این مقصد گردشگری با شکوه و جلال طبیعی خود هر سال بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند.

سنگاپور

این کشور که در جنوب شرقی آسیا، قرار دارد، دارای گنجینه تاریخی، فرهنگ غنی، جاذبه‌های گردشگری بی نظیر و غذاهای محلی خوشمزه است. در این کشور که مذاهب و فرهنگ‌های مختلف را در خود جای داده است، چهار زبان رسمی (انگلیسی، تامیل، مالایی و ماندارین) به عنوان زبان‌های رسمی شناخته می‌شود. گردشگران می‌توانند با بازدید از موزه‌های تاریخی و هنری سنگاپور به زمان گذشته سفر کنند، از مکان‌های مذهبی این کشور آسیای شرقی دیدن کنند و خوردن غذاهای بی نظیر آن را امتحان کنند.

مقاصد گردشگری آسیای شرقی؛ فیلیپین

فیلیپین، یکی از کشورهای نیمکره جنوبی آسیای شرقی محسوب می‌شود که کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. این کشور، بهشت دوستداران حیات وحش، عاشقان طبیعت و علاقه مندان به ماجراجویی است. فیلیپین دارای آب‌های آبی خیره‌کننده و جزایر صخره‌ای است که برای غواصی بسیار مناسب است. نقاط محبوب توریستی این کشور شامل جزیره رؤیایی بوراکای با صخره‌های مرجانی بی‌نظیر، ساحل آل نیدو در جزیره پالاوان و چشم اندازهای زیبای تراس‌های برنج بانائو می‌شود. مجمع‌الجزایر فیلیپین شامل بیش از ۷۵۰۰ جزیره با سواحل ماسه‌ای بی‌پایان و پارک‌های ملی گسترده، یکی از مقاصد عالی در جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری زیادی برای بازدیدکنندگان دارد.

کره جنوبی

موزه هنری، قلعه سئول و مقبره‌های باستانی، تنها چند نقطه برجسته فرهنگی و هنری پایتخت کره جنوبی محسوب می‌شود. این کشور آسیای جنوب شرقی، دارای تاریخ و فرهنگ غنی و مکان‌های دیدنی زیادی است که بازدیدکنندگان را از گوشه و کنار جهان به سوی خود می‌کشاند.همچنین زیباترین چشم‌اندازهای جهان شامل دریاچه‌ها، کوه‌ها، جنگل‌ها و مکان‌های مقدس در کره جنوبی یافت می‌شود.در واقع فرقی نمی‌کند که شما عاشق گشت‌وگذار و خوردن غذاهای خوشمزه در شهر و یا به دنبال بازدید از اماکن باستانی و طبیعت بکر باشید، این کشور جاذبه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

مقاصد گردشگری آسیای شرقی؛ لائوس

سفر به لائوس که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آسیا محسوب می‌شود، یک تجربه فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به فضای باز و ماجراجویان طبیعت است. پیاده‌روی در رشته کوه‌های ناشناخته و جنگل‌های بارانی، دوچرخه‌سواری در مکان‌های زیبا و خوش‌منظره و دست‌وپا زدن در امتداد رودخانه‌های خروشان، بعضی از فعالیت‌های محبوب در بین بازدیدکنندگان این کشور به شمار می‌رود. شالیزارهای برنج و دامنه‌های پوشیده از مزارع چای لائوس، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این کشور دارای معابد و مناطق توریستی زیبایی است و افراد زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

تایلند

فرهنگ غنی تایلند آن را به یکی از بهترین کشورهای آسیای جنوب شرقی تبدیل کرده است. سواحل خیره کننده، صخره‌های مرجانی، جنگل‌های سرسبز، بازارهای شناور و غذاهای لذیذ این کشور برای مسافران بسیار جذاب است. همچنین هر سال در تایلند جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود و غذاهای تایلندی با ادویه‌های گوناگون، دوستداران زیادی دارد. موزه‌های تاریخی، مراکز خرید متنوع، فروشگاه‌های صنایع دستی و مناظر شگفت‌انگیز، گردشگران زیادی را به سوی این کشور آسیای شرقی می‌کشاند. آن‌ها می‌توانند در سواحل بی‌نظیر تایلند غواصی کنند، از بازارهای شناور آن دیدن کنند و با بازدید از پارک‌های زیبا، خاطره‌ای بی نظیر برای خود رقم بزنند.

بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳

بهترین مقاصد گردشگری آسیای شرقی در سال ۲۰۲۳

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.