• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

بکارگیری ۵۲۰۰ نیروی پلیس امنیت و نظم ترافیکی اربعین در کرمانشاه

  • کد خبر : 22425
  • 20 آگوست 2023 - 12:26
بکارگیری ۵۲۰۰ نیروی پلیس امنیت و نظم ترافیکی اربعین در کرمانشاه
گردشگرآنلاین - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام آغاز رسمی ماموریت تامین نظم و امنیت اربعین حسینی، گفت: بیش از ۵۲۰۰ نیروی پلیس برای تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین در انتظامی استان کرمانشاه بکارگیری شده اند.

به گزارش گردشگرآنلاین از کرمانشاه، سردار “مهدی حاجیان” در حاشیه مراسم افتتاحیه تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: ۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار است  که از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهرهای مختلف از جمله صحنه، کرمانشاه و نهایتا مرز خسروی ادامه پیدا می کند .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: بیش از ۴۱ توقفگاه در مسیر تردد زوار ایجاد شده که کاملا تحت پوشش امنیتی و انتظامی قرار دارد. ضمن اینکه تمام پارکینگ های مسیر نیز تحت پوشش انتظامی قرار گرفته است.

حاجیان ادامه داد: این آمادگی را داریم تا در صورت افزایش تردد زوار، تعداد گیت‌ها در مرز خسروی را به ۱۰۰ گیت افزایش دهیم.

وی در زمینه صدور گذرنامه هم گفت: امسال از همه زوار عزیز درخواست کردیم که از طریق اپلیکیشن پلیس من و سامانه های اینترنتی در اختیار برای صدور گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند، ضمن اینکه در چهارراه راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه هم مکانی را برای صدور گذرنامه اختصاص داده‌ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تا امروز ۱۸ هزار مدارک ویژه اخذ گذرنامه از متقاضیان دریافت شده و در این زمینه کارهای مربوطه برای صدور به انجام رسیده که کمتر از ۷۲ ساعت پس از دریافت مدارک به دست متقاضیان خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امروز و با برگزاری این همایش  خدمت‌رسانی انتظامی به زوار اربعین در استان آغاز شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۲۰۰ نیرو را در اختیار این همایش بزرگ قرار داده‌ایم، اما نکته قابل توجه این است که اکثر کارکنان ما با علاقه و انگیزه و بصورت داوطلبانه در این ماموریت حضور پیدا کرده و علیرغم سختی کار نگاه متفاوتی به این ماموریت دارند.

حاجیان در خاتمه گفت: انتظامی استان کرمانشاه به عنوان خدمتگزار زوار آمادگی کامل داشته و به فضل خداوند بزرگ هیچ مشکل خاصی در حوزه تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین نخواهیم داشت.

بکارگیری ۵۲۰۰ نیروی پلیس تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین در کرمانشاه

بکارگیری ۵۲۰۰ نیروی پلیس تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین در کرمانشاه

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=22425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.