• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تخصیص بودجه ویژه پایداری برای شهرهای آمریکایی

  • کد خبر : 19996
  • 29 آوریل 2023 - 12:20
تخصیص بودجه ویژه پایداری برای شهرهای آمریکایی
گردشگرآنلاین - مدیران شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا به‌زودی بودجه‌هایی اختصاصی برای پیاده‌سازی پروژه‌های پایدار دریافت خواهند کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، طرح تخصیص بودجه اختصاصی برای پایداری به شهرهای آمریکایی با هدف ایجاد افزایش سازگاری مناطق در مقابل تغییرات اقلیمی، پایان دادن به شکاف‌های نژادی و حمایت از کسب و کارهای کوچکی است که در افزایش تاب‌آوری شهرها در مقابل بحران‌های حاکم بر زمین، آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی، فعالیت می‌کنند. در این راستا، هر شهر آمریکایی مبلغ ۵۰ هزار دلار را دریافت خواهد کرد و مدیران موظف هستند از این بودجه برای پیاده‌سازی طرح‌هایی بهره بگیرند که بیشترین کمک را به کاهش انتشار گازهای آلاینده و افزایش تاب‌آوری جوامع در مقابل تغییرات اقلیمی می‌کند. تاکنون مدیران شهرهای آتلانتا، بارکلی، لس‌آنجلس و نیواورلئان برای دریافت این بودجه اقدام کرده‌اند و در نظر دارند با استفاده از این کمک‌هزینه حتی شکاف نژادی میان مردم خود را به حداقل برسانند.

تسریع پیاده‌سازی پروژه‌های سبز در ایالات متحده آمریکا

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که شهرهای سراسر جهان برای رسیدن به پایداری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، سرعت اجرای آن‌ها است که تا حد زیادی به هزینه بالای چنین پروژه‌هایی بستگی دارد. شبکه شهرهای تاب‌آور آمریکا با هدف حل این مشکل و تسریع پیاده‌سازی پروژه‌های سبز در شهرها، تخصیص بودجه ۵۰ هزار دلاری را به مدیران آن‌ها مطرح کرد که با موافقت مقامات مواجه شد. البته مدیران این بخش امیدوار هستند که مزایای حاصل از این اقدام به جبران صرف بودجه ذکر شده کمک کند و حتی از طریق کاهش هزینه‌های شهری برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا سود بیشتری را نیز برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. البته در مرحله اول اجرای این طرح تنها شهرهای نامبرده از بودجه مورد نظر برخوردار خواهد شد، با این حال مدیران ادعا کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۴ کمک‌هزینه‌های خود را تا سقف ۱۰ میلیون دلار افزایش خواهند داد تا شهرهای بیشتری را از مزایای آن برخوردار کنند. این افراد امیدوار هستند که بتواند از این طریق، پیاده‌سازی پروژه‌های شهری را تسریع ببخشند و رونق اقتصادی، بهبود زیرساخت‌ها، ارتقای کیفیت زندگی برای شهروندان و کاهش حداکثری انتشار کربن را برای شهرهای سراسر کشور به ارمغان بیاورند.

تخصیص بودجه ویژه پایداری برای شهرهای آمریکایی

تخصیص بودجه ویژه پایداری برای شهرهای آمریکایی

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=19996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.