• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

تمامی فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان تعطیل شد

  • کد خبر : 64
  • 25 جولای 2021 - 10:24
تمامی فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان تعطیل شد
گردشگرآنلاین - به گفته فرماندار شهرستان سامان تمامی فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان و همچنین فعالیت باشگاه‌های رفتینگ در سامان تعطیل و ممنوع شد.

به گزارش گردشگرآنلاین از چهارمحال و بختیاری، طبیعت بکر استان چهارمحال و بختیاری جاذبه زیادی برای گردشگران دارد، یکی از این طبیعت‌های بکر و زیبا شهرستان سامان است که رودخانه زاینده‌رود و پل زمان‌خان را با طبیعتی فوق‌العاده در خود جای داده است، هر ساله گردشگران بسیاری به دلیل آب و هوای خنک و اقلیم منحصر به فرد به این شهرستان سفر می‌کنند. و گردشگری شهرستان سامان در این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

واحدهای اقامتی و پذیرایی، مکان‌های گردشگری همانند پل زمانخان، مکان‌هایی حاشیه رودخانه زاینده‌رود و… همه موجب شده تا گردشگران استقبال بهتری داشته باشند و البته اجاره منزل و ویلا در حاشیه زاینده رود و تور رفتینگ در این شهرستان جذابیت این شهرستان را چند برابر کرده است.

با شیوع سویه جدید کرونا و موج پنجم ویروس کووید۱۹، مناطق گردشگری استان چهارمحال و بختیاری فعال بودند، تسنیم در گزارشی در روزهای گذشته با عنوان “موج پنجم کرونا در یک قدمی چهارمحال و بختیاری / نظارت درستی بر مناطق گردشگری استان نیست” این خبرگزاری به روند فعالیت‌های گردشگری انتقاد کرد و گردشگرآنلاین به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید:
چرا تهرانی‌ها اوقات فراغت خود را خارج از شهر می‌گذرانند؟
چشم امید فعالان گردشگری به دولت رئیسی است
۵۰ درصد اعتبارات فرهنگی وزارت ارشاد در اختیار مصوبات شورای فرهنگ عمومی
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت گردشگری کشور
فرماندار پاسارگاد: برنامه‌ای برای حفر چاه در حریم آثار تاریخی نیست

در این گزارش مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اعلام به عدم اختیار نسبت به تعطیلی این مناطق گردشگری کردند و گفته بودند که باید ستاد کرونای شهرستان اعلام به تعطیلی کند، اکنون ستاد کرونای این شهرستان تمامی فعالیت‌های گردشگری “سامان” را ممنوع و تعطیل کرد.

 رفتینگ گردشگری سامان هم تعطیل شد

کمال اکبریان،فرماندار شهرستان سامان، در حاشیه جلسه کرونا در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت:  ۱۳/۴ درصد جمعیت شهرستان سامان بر اساس رده‌های سنی واکسیناسیون شدند که در ۶ مرکز واکسیناسیون شهرستان این اتفاق افتاده است.

وی در ارتباط با گردشگری شهرستان سامان گفت: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان سامان از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده است و متاسفانه در نزدیکی رنگ قرمز هستیم این هفته تمامی فعالیت‌های گردشگری و همچنین فعالیت باشگاه‌های رفتینگ و مواردی از این دست در سطح شهرستان سامان ممنوع است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=64

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.