• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

حمله گرافیتی‌کارها به ساختمان قرن نوزدهمی

  • کد خبر : 22241
  • 10 آگوست 2023 - 9:56
حمله گرافیتی‌کارها به ساختمان قرن نوزدهمی
گردشگرآنلاین - ورودی سنگی گالری «ویتوریو امانوئل»، بازار قدیمی در بخش شمالی میدان دلدوئومو شهر میلان در ایتالیا مورد حمله گرافیتی‌کارها قرار گرفت.

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از رویترز، ویدئو منتشرشده در فضای مجازی سه جوان را نشان می‌دهد که بخش بالایی ورودی گالری ویتوریو امانوئل در شهر میلان ایتالیا را که یک بنای متعلق به قرن نوزدهم میلادی است، با یک نقاشی گرافیتی بزرگ هدف قرار می‌دهند.

پلیس محلی اعلام کرد: این گروه حوالی ساعت ۱۰:۲۰ شب دیده شدند، اما قبل از این‌که ماموران بتوانند این افراد را دستگیر کنند، ناپدید شدند و تحقیقات برای شناسایی این گروه و ارزیابی نحوه دسترسی آن‌ها به بالای نمای این بنا در جریان است.

به نظر می‌رسد این اقدام خرابکارانه کار گرافیتی‌کاران باشد تا گروه‌های با انگیزه سیاسی یا معترضان محیط‌زیست که در ماه‌های اخیر موزه‌ها و گنجینه‌های معماری ایتالیا را هدف قرار داده‌اند.

گالری ویتوریو امانوئل نام بازاری است در بخش شمالی میدان دلدوئومو و یکی از مراکز مد در ایتالیا به شمار می‌آید. این بازار در بین مردم میلان به گالریا شهرت دارد.

نام این بازار به افتخار ویکتور امانوئل دوم نخستین پادشاه ایتالیای یکپارچه نام‌گذاری شده است. طراحی آن در سال ۱۸۶۱ به‌وسیله «ژوزپه منگونی» انجام شد و ساختمان بین سال‌های ۱۸۶۵ و ۱۸۷۷ ساخته شد. بازار به سبک نئوکلاسیک نزدیک به باروک ساخته شده است.

گالری ویتوریو امانوئل نام بازاری است که به افتخار ویکتور امانوئل دوم نخستین پادشاه ایتالیای یکپارچه نام گذاری شده است. طراحی آن در سال ۱۸۶۱ بوسیله ژوزپه منگونی انجام شد و ساختمان بین سال‌های ۱۸۶۵ و ۱۸۷۷ ساخته شد. بازار به سبک نئوکلاسیک نزدیک به باروک ساخته شده است. سقف بازار از شیشه و چدن ساخته شده و کف آن را موزائیک‌های رنگی گوچک طراحی شده پوشانده است.

بازار میدان دلدوئومو را به تئاتر لا اسکالا وصل می‌کند. برای رسیدن به این بازار می‌بایستی از خط ۱ (قرمز) یا خط ۳ (زرد) مترو میلان در ایستگاه دوئومو استفاده کرد.ب

حمله گرافیتی‌کارها به ساختمان قرن نوزدهمی

حمله گرافیتی‌کارها به ساختمان قرن نوزدهمی

منبع: رویترز

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=22241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.