• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

ساعت زمین در نوروزگاه امیرچقماق یزد گرامی داشته شد

  • کد خبر : 7439
  • 29 مارس 2022 - 21:57
ساعت زمین در نوروزگاه امیرچقماق یزد گرامی داشته شد

گردشگرآنلاین – مسئول برگزاری نوروزگاه تربت( امیرچقماق) از برگزاری جشن بزرگ ساعت زمین در حسینیه امیرچقماق یزد خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد،‌ جوادکوراغلی، مسئول برگزاری نوروزگاه تربت( امیرچقماق)؛ از برگزاری جشن بزرگ ساعت زمین در حسینیه امیرچقماق یزد خبر داد و گفت: هرساله در شامگاه ششم فروردین به احترام زمین در سراسر دنیا یک ساعت خاموشی انجام می شود که این برنامه در شهر یزد هم اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف گرامی داشت این روز برنامه خاموشی در نوروزگاه تربت در جوار شهدای گمنام امیرچقماق از ساعت ۸ و نیم شب بمدت یک َساعت برگزار و با استقبال بی نظیر شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفت.

کوراغلی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از انرژی تاکید کرد و ابراز داشت: مهمترین ویژگی برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد توجه به موضوعات شهروندی است.

مسئول نوروزگاه امیرچقماق با اشاره به استقبال بسیار خوب مهمانان نوروزی و شهروندان از برنامه های این نوروزگاه ابراز داشت: آشنایی مسافران نوروزی و همشهریان با الزامات  توسعه شهری در کنار برگزاری برنامه های شادی آفرین از جمله اهداف برپایی نوروزگاه های سطح شهر است.

وی در پایان تاکید کرد: نوروز امسال، نوروزی متفاوت از نظرحجم و نوع برنامه های اجرایی بوده و خواهد بود و امیدواریم بتوانیم خاطرات خوشی را برای همشهریان و هم وطنان عزیز رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.