• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در استان اردبیل حمایت می‌شوند

  • کد خبر : 5860
  • 02 فوریه 2022 - 11:04
سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در استان اردبیل حمایت می‌شوند

گردشگرآنلاین – مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اردبیل گفت:با راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذاری در این شرکت سرمایه‌گذاران تاسیسات آبی در این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش گردشگرآنلاین، علی حیدری افزود: سرمایه‌گذاری در تاسیسات آبی استان با حذف فرایندها و بروکراسی اداری در دستور کار قرار گرفته  وبا راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذاری در شرکت، زمینه ورود سرمایه‌گذاران به استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه  دفتر سرمایه‌گذاری با هدف سهولت فرایندهای اداری و ایجاد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان راه‌اندازی می‌شود، افزود: فعال کردن طرح‌های بخش آب، تکمیل نواقص و نارسایی‌های سدهای خاکی و شبکه‌های آبیاری و تاسیسات آبی از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت می‌باشد.

او با بیان اینکه الگوی کشت و مصرف آب در استان تغییر می‌کند، اظهار کرد: برای تحقق این امر و دستیابی به راهکارهای علاج بخشی کاهش منابع آب دشت اردبیل از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.

حیدری با بیان اینکه استفاده از راهکارهای علمی و تحقیقاتی برای اصلاح الگوی مصرف و کشت در دشت‌های استان جزو برنامه‌های بخش آب است، افزود: باید با برگزاری سمینارها و میزگردهای علمی و استفاده از نظرات صاحب‌نظران به دنبال راهکارهای مناسب برای رسیدن به مصرف بهینه منابع آب و علاج بخشی کمبود منابع بود.

به گزارش گردشگر آنلاین، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل به عنوان مرکز تصمیم‌گیری برای آب استان به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و محیط زیست است تا از این طریق مباحث مربوط به آب تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب را یادآور شد و افزود: باید از این ظرفیت بهترین بهره‌ها را جست و با تدوین برنامه‌های مستدل و علمی راه را برای ورود شرکت‌های دانش بنیان در بخش آب باز کرد.

تاکنون ۱۰ سد مخزنی بزرگ و ۴۲ سد مخزنی کوچک در استان اردبیل احداث شده است که در بیشتر آنها زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری آبی وجود دارد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.