• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

  • کد خبر : 5435
  • 26 ژانویه 2022 - 10:57
سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گردشگرآنلاین – سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

امروز در آیینی علیرضا جیلان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی شد و از زحمات مهرداد جوادی مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مدرک کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی معادل دکترای ایثارگری دارد و پیش از این در مسئولیت‌هایی مانند جانشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، معاون توسعه بازرگانی داخلی و خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوده است.

همچنین رئیس اداره اصناف و بازرگانان اداره‌کل بازرگانی سابق، مدرس دانشگاه و مدرس مرکز آموزش بازرگانی و تدریس درس‌های مختلف در حوزه فرهنگ و هنر، بازاریابی، رسانه‌های دیجیتال، رسانه و تشریفات رسمی، رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گوینده، کارشناس‌مجری و تهیه‌کننده در صدا و سیمای مرکز استان نیز از دیگر سوابق جیلان است.

علیرضا جیلان در این مراسم، با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه برای تفریح مسافران ورودی به استان به همراه تامین امنیت جان و مال آنان به‌طور خاص در دستور کار است، اظهار داشت: پذیرش در استان نباید محدود به تعطیلات نوروز باشد.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: برپایی بازارچه‌ها، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان ضروری و توجه به آن در آستانه نوروز مهم است.

همچنین علی‌رضا جیلان و تعدادی از کارکنان این اداره‌کل روز سه‌شنبه در نخستین اقدام پس از برگزاری آیین معارفه سرپرست این اداره‌کل با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه و شاخه‌های گل به مقام والای شهدای استان ادای احترام کردند.

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.