• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

سنگاپور رکورد جدیدی ثبت کرد

  • کد خبر : 21833
  • 24 می 2023 - 10:17
سنگاپور رکورد جدیدی ثبت کرد
گردشگرآنلاین - ورود گردشگران سنگاپور در ماه آوریل به بیش از یک میلیون نفر رسید.

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از تایمز، تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی سنگاپور در ماه آوریل برای دومین ماه متوالی در سال جاری و دومین بار از زمان شروع همه‌گیری در سال ۲۰۲۰ به بیش از یک میلیون نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار هیات گردشگری سنگاپور (STB) در روز دوشنبه، ۲۲ مه، تعداد گردشگران ورودی به سنگاپور به ۱.۱۳ میلیون نفر در آوریل افزایش یافت که از ۱.۰۲ میلیون ثبت شده در ماه قبل بیشتر است.

ارقام این ماه حتی اگر کمتر از ۱.۷ میلیون بازدیدکننده ژانویه باقی بماند، باز هم رکورد جدیدی را پس از همه‌گیری است.

سنگاپور‌ با نام رسمی جمهوری سنگاپور، دولت‌شهری در مجمع‌الجزایر مالایی به پایتختی شهر سنگاپور است. این کشور در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور دارای یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است.

سنگاپور‌ یکی از موفق‌ترین اقتصادهای بازار را دارد. سنگاپور در کنار کره جنوبی، هنگ کنگ و تایوان یکی از چهار ببر آسیا به‌شمار می‌رود اما این کشور توانست سه رقیب خود را از لحاظ درآمد سرانه پشت سر بگذارد. رشد اقتصادی سنگاپور‌ از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۹۵ به‌طور میانگین سالانه ۶ درصد بود و باعث شد تا شیوه زندگی سنگاپوری‌ها به شدت بهبود یابد.

صنعت گردشگری، یکی از منابع عمده درآمد سنگاپور‌ است. جاذبه‌های طبیعی فراوان، تنوع قومی، استفاده از زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های اصلی و شبکه حمل و نقل گسترده و کارآمد، از جمله دلایل محبوبیت این کشور در بین جهانگردان است. تنها در سال ۲۰۱۷، ۱۷ میلیون گردشگر از سنگاپور‌ دیدن کردند. دولت برای گسترش این بخش، کازینوها را در سال ۲۰۰۵ قانونی اعلام کرد اما فقط دو مجوز برای مراکز مجتمع صادر کرد تا بتواند از پولشویی و اعتیاد جلوگیری کند. سنگاپور خود را به عنوان قطب گردشگری پزشکی هم تبلیغ می‌کند و به این ترتیب توانسته سالانه حدود ۲۰۰ هزار خارجی را برای درمان به کشور جذب کند.

سنگاپور رکورد جدیدی ثبت کرد

سنگاپور رکورد جدیدی ثبت کرد

منبع: تایمز

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=21833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.