• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

سومین دوره «جایزه تعالی گردشگری» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15039
  • 14 نوامبر 2022 - 10:26
سومین دوره «جایزه تعالی گردشگری» برگزار می‌شود
گردشگرآنلاین - سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب‌وکارهای این صنعت در مواجهه با بحران کرونا، برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، جشنواره جایزه تعالی گردشگری از سوی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود که اهداف اصلی آن، ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به رسمیت شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از  خصوصی، دولتی یا غیر انتفاعی در زمینه گردشگری است.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

مراسم اختتامیه این برنامه و اهداء جوایز به شرکت‌کنندگان در اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره این جایزه در سایت پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به نشانی iccip.ir  قابل دسترس است.

پارک علم و فناوری سازمانی است که به وسیله متخصصان حرفه‌ای اداره می‌شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق و ارتقاء فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان شرکت‌ها و مؤسساتی است که متکی بر علم و دانش در محیط پارک فعالیت می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، یک پارک علمی با ایجاد انگیزش و مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه‌ها، مراکز پژوهش و توسعه، شرکت‌های خصوصی و بازار، ایجاد و رشد شرکت‌های متکی بر نوآوری را از طریق مراکز رشد و فرایندهای زایشی تسهیل می‌نماید.

پارکهای علمی همچنین خدماتی با ارزش افزودهٔ بالا و فضاهای کاری و تأسیسات مناسب و کیفی به مؤسسات مستقر در پارک ارائه می‌نمایند.

پارکهای علم و فناوری در سراسر دنیا با هدف کلی توسعه فناوری و کسب و کارهای دانش محور تشکیل شده‌اند و با توجه به وضعیت محیطی و سیاستگذاریهای کلان در سطح داخلی و خارجی پارک، چشم‌اندازها و مأموریت‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند.

سومین دوره «جایزه تعالی گردشگری» برگزار می‌شود

سومین دوره «جایزه‌ تعالی گردشگری» برگزار می‌شود

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.