• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

ظرفیت‌های گردشگری لرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود

  • کد خبر : 5389
  • 25 ژانویه 2022 - 10:49
ظرفیت‌های گردشگری لرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود

گردشگرآنلاین – معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران و معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و اماکن تاریخی سبب ایجاد رونق و توسعه اقتصادی این استان می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، احمدرضا دالوند در دومین جلسه هماهنگی شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران، شرکت در این  نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های لرستان دانست و اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصت مناسبی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی، اماکن و ابنیه تاریخی و سایر ظرفیت‌ها جهت ایجاد رونق و توسعه اقتصادی است.

وی افزود: به‌منظور حضور پررنگ و تأثیرگذار در نمایشگاه بین‌المللی باید اقدامات لازم در راستای تهیه ملزومات شرکت در نمایشگاه، اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی توانمندی‌های استان لرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران باید با آمادگی صد درصدی باشد، عنوان کرد: کلیه اقدامات با هماهنگی بین دستگاهی برای حضور در نمایشگاه در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش گردشگر آنلاین، وی بیان کرد: در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها که ارتباط مستقیم با معرفی استان لرستان دارد، اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تمامی اقدامات باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع اجرایی شود.

دالوند گفت: باید از ظرفیت استارت آپ‌ها برای معرفی توانمندی‌های استان لرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران استفاده شود.

وی با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران بهترین فرصت برای پویایی دوباره صنعت گردشگری کشور است، تصریح کرد: صنعت گردشگری کشور طی سال‌های اخیر به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با رکود مواجه شده بود و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز امیدواریم  دوباره شاهد حضور گردشگران در لرستان باشیم.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.