• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

فراهم شدن شرایط برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در پیست کاکان

  • کد خبر : 5758
  • 31 ژانویه 2022 - 9:49
فراهم شدن شرایط برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در پیست کاکان

گردشگرآنلاین – معاون عمرانی استاندار بهمراه برخی از مدیران استانی و رئیس گروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیست اسکی کاکان بازدید کردند.

به گزارش گردشگرآنلاین، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید ار پیست اسکی کاکان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی پارکینگ خودرویی برای کنترل ترافیک در روز برگزاری جشنواره فراهم شده است.

حاجی زاده بیان کرد: دستگاه برف کوب نیز پیست اسکی را برای انجام مسابقات اسکی نیز آماده کرده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های استان برای این رویداد ملی استفاده می شود ،زیرا این جشنواره در رونق صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی دارد.

پیست اسکی کاکان در 18 کیلومتری یاسوج و نزدیک به روستای کاکان، در ارتفاع 2600 متری قرار گرفته و سه بالابر بشقابی برای اسکی بازان تعبیه شده. این پیست حدود 600 متر طول مفید دارد و  از مزایای آن نزدیکی به شهرهای مرکزی و جنوبی است، بعه همین جهت در تعطیلات فصل های برفی، عده ی زیادی از  فارس، اصفهان و خوزستان برای اسکی و تیوپ بازی به این منطقه سفر می کنند.

پیست کاکان نزدیکترین پیست اسکی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و استان‌های جنوبی کشور است و به همین دلیل شرایط منحصر به فرد آن باعث حضور گردشگران داخلی و خارجی زیادی در این منطقه می‌شود. در این پیست همه روزه آموزش اسکی ویژه همه سنین با حضور مربیان مجرب برگزار می‌شود.

منبع: فارس 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.