• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری بانه

  • کد خبر : 6234
  • 19 فوریه 2022 - 12:29
لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری بانه

گردشگرآنلاین – رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی بانه، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، سعدالله رحیمی‌خواه در دیدار با شهردار بانه، اظهار کرد: صنعت گردشگری پایدار رویکرد عمومی و از لحاظ بوم شناختی در بلند مدت مقبول و از نظر اقتصادی موثر و نویدبخش جوامع محلی است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی این شهرستان، عنوان کرد: ضمن توجه به ظرفیت‌های موجود و ارائه نیازهای گردشگران و همچنین تقویت مشارکت‌های بخش خصوصی و شهروندان، باید در برنامه‌ریزی مدیریت اجرایی گردشگری شهر بانه این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از بسته‎‌های سرمایه‌گذاری گردشگری این شهر، افزود: خوشبختانه با رایزنی‌ها و جلسات متعدد شهرستانی و استانی در آینده نزدیک پروژه منطقه نمونه گردشگری دکانان تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

رحیمی‌خواه، عنوان کرد: درکنار سایر بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری از جمله پارک‌های جنگلی حاشیه شهر و نقاط با ارزش طبیعی وفرهنگی شهر بانه، حمایت قانونی لازم از حضور بخش خصوصی ومشارکت همشهریان و سرمایه‌گذاران در اولویت خواهد بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان با اشاره به اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، یادآور شد: شهرستان بانه مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

شهردار بانه نیز در این جلسه ضمن برشمردن و اهمیت مزایای صنعت گردشگری، بر اهتمام در توسعه زیرساختهای این شهر به‌ عنوان نگین اقتصادی و مقصد گردشگری غرب کشور بر اعلام آمادگی و حمایت کامل مدیریت شهر بانه در ایجاد و ساخت پروژه‌های گردشگری و صنایع دستی با همکاری بخش خصوصی تاکید کرد.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.