• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
چمران عنوان کرد

مدیریت شهری با وزارت گردشگری آمادگی همکاری را دارد

  • کد خبر : 12470
  • 06 اکتبر 2022 - 9:25
مدیریت شهری با وزارت گردشگری آمادگی همکاری را دارد
گردشگرآنلاین - رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که مدیریت شهری آمادگی همکاری با وزارت گردشگری را دارد.

به گزارش گردشگرآنلاین از تهران، مهدی چمران در جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان وزیر میراث فرهنگی از اعلام آمادگی شورا و شهرداری برای همکاری با وزارت گردشگری خبر داد و گفت: ما در شورا و شهرداری آماده همکاری با وزارت گردشگری هستیم. چرا که این همکاری به نفع شهر است و وظیفه ما این است که در هر مسئله‌ای که موجب شکوفایی تهران می‌شود، کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه تهران نقاط گردشگری زیادی دارد، ادامه داد: بازار تهران که در مجاورت شورای شهر قرار دارد مملو از مکان رویدادها، امامزاده‌ها و … است که ما می‌خواهیم آن را به گردشگران نشان دهیم و در این محدوده بازار همه آن چیزی که می‌خواهیم به گردشگران نشان دهیم وجود دارد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید گردشگر داخلی را فراموش کنیم؛ چرا که گردشگران داخلی هویت را تثبیت می‌کنند، گفت: در شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان ساخت یک بوستان برای معرفی ایران داریم که خوشبختانه چندی پیش فضای سبز این بوستان افتتاح شد و در فاز دوم باید نمادهای هر شهر و استان برای معرفی ایران در این بوستان نصب شود تا شاهد یک ایران کوچک در این بوستان باشیم.

وی گفت: در درخواست هایی تا کنون عنوان شده خوشبختانه همکار های خوب و موثری انجام شده و موجب شده که بسیاری از گره های شهری از حیث های مختلف باز شده و مشکلات مردم حل بشود و امیدواریم این رویه بیش از پیش تقویت شود.
رییس شورای شهر در پایان متذکر شد: بخشی از هویت شهر قدمت آن است که ما در جریان ساخت بوستانی که بر پایه معرفی ایران با نماهای مختلف اس، این بوستان در قسمتی قرار داشت که کوره های آجر پزی از سالیان قبل در آن محدوده جغرافیایی آن بنا شده بود که بنده توصیه و اصرار کردم این کوره ها هم بعنوان یک نماد تاریخی نگهداری شود، چرا که در حال حاضر دیگر کسی وجود ندارد که چنین کوره ها و دودکشهای آجرپزی را بسازد.
آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با وزارت گردشگری

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با وزارت گردشگری

منبع: شورای شهر تهران

 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.