• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین

  • کد خبر : 22373
  • 19 آگوست 2023 - 10:13
ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین
گردشگرآنلاین - ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۵ بر ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین تاکید کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از وزارت کشور، در متن اطلاعیه ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه به این شرح است:

« حیاتنا الحسین »

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می رساند:

با توجه به فعالیت غیرقانونی افراد و باندهای قاچاق در واردات گوشی های ممنوعه به داخل کشور و ممانعت سوء استفاده از زوار اربعین مقرر گردیده موضوع ممنوعیت ورود گوشی همراه مسافری در بازه زمانی ۲۴/ ۰۵/ ۱۴۰۲ لغایت ۲۵/ ۰۶/ ۱۴۰۲ از کشور عراق در تمامی مرزهای زمینی و هوایی ممنوع بوده و بر این مهم از سوی گمرک و دستگاه‌های ذیربط نظارت خواهد شد، ضمن اینکه ضرورت دارد زائران عزیز و گرامی نسبت به ممنوعیت رجیستری گوشی های وارده که ممنوعیت آنها توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همین بازه زمانی ابلاغ گردیده توجه نموده تا متضرر نگردند.

حسب اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق مبنی بر وضع قانون جدید ممنوعیت حمل پاور بانک در بار و یا همراه مسافر در پروازهای خروجی فرودگاه‌های عراق ؛ لازم است این مهم نیز توسط زائران اربعین که در  ایام اربعین از ناوگان هوایی استفاده خواهند نمود مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزارت کشور از وزارت‌خانه‌های ایران است، که به اداره امور درون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد. استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از زیرمجموعه‌های وزارت کشور محسوب می‌شوند و از مهم‌ترین وظایف این وزارت‌خانه برگزاری انتخابات است. احمد وحیدی در حال حاضر وزیر کشور است. وزیر کشور اغلب جانشین فرمانده کل قوا در امور فرماندهی انتظامی و رئیس شورای امنیت کشور می‌باشد.

فراهم نمودن موجبات حفظ نظم و امنیت در سراسر کشور و تأمین آزادی‌های سیاسی و اجتماعی در چارچوب قانون اساسی و سایر قوانین مملکتی و اجرای سیاست عمومی دولت به‌منظور پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی عمرانی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از مشارکت‌های عمومی ونظارت بر اداره امور مناطق کشور از طریق استانداران، فرمانداران و بخشداران و همچنین شناسائی و تعیین هویت افراد و رفع بحران‌های ناشی از حوادث و وقایع غیرمترقبه.

ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین

ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین

منبع: وزارت کشور

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=22373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.