• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

نابودی صنعت گردشگری اسرائیل؛ لغو تمامی سفرها و برنامه‌های پروازی

  • کد خبر : 23175
  • 25 اکتبر 2023 - 21:06
نابودی صنعت گردشگری اسرائیل؛ لغو تمامی سفرها و برنامه‌های پروازی
گردشگرآنلاین - کشتی‌های تفریحی و مسافربری «کروز» و شرکت‌های بزرگ هواپیمایی، برنامه‌های حمل‌ونقل خود را به مقصد فلسطین اشغالی لغو کردند. حمله فلسطینی‌ها جهت بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی خود، صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی اسرائیل را نابود کرده است.

به گزارش گردشگرآنلاین، تا قبل از روز ۷ اکتبر، صنعت گردشگری اسرائیل پر رونق بود و میدان اصلی و خیابان‌های کلیسای «مهد» در شهر «بیت‌لحم» فلسطین، مملو از گردشگر بود. اما حالا پس از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی، کاملا خالی از توریست شده است. این وضعیت در باقی بخش‌ها و مناطق نیز وجود دارد. برخی از تورلیدرهای اسرائیلی اعلام کردند که از زمان شروع جنگ، صنایع تجارت و گردشگری کاملا از بین رفته و حتی جاده‌ها نیز بسته شده‌اند.

در سراسر فلسطین اشغالی، کرانه باختری و غزه، هتل‌ها خالی شده‌اند و حداقل شش شرکت توریستی، سفرهای خود را به مقاصدی مانند «بیت‌المقدس» و «تل‌آویو» متوقف کردند. دو کارگزار نیز تا سال آینده سفرهای خود را به سرزمین‌های اشغال شده متوقف کردند.

منبع خبر:
لغو روادید ایران برای بعضی کشورها
چند شناور تفریحی در نزدیک ساحل جنوب لنگر انداخته‌اند

مجموعه هتل‌های «InterContinenta» آمریکا که در اسرائیل نیز شعبه داشته اعلام کرد که دو هتل آن‌ها در اسرائیل به نام‌های Six Senses Shaharut و Hotel Indigo Tel Aviv – Diamond District به طور موقت تعطیل شده‌اند. رزرو برخی از مهمان‌های هتل‌ها نیز لغو یا به اواخر سال میلادی منتقل شده است.

دولت آمریکا به مسافران خود پیشنهاد داده که برای سفر به اسرائیل و کرانه باختری، در سفرشان بازنگری کنند. بریتانیا نیز توصیه می‌کند که از سفر به اسرائیل و سرزمین‌های فلسطینی به جز مسائل ضروری خودداری شود.

به‌صورت کلی در این روزها وضعیت خوبی  صنعت گردشگری اسرائیل ندارد. حتی خیلی از افراد بومی نیز درحال مهاجرت به کشورهای دیگر هستند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.