• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

نوروزگاه در سراب‌ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6615
  • 06 مارس 2022 - 12:52
نوروزگاه در سراب‌ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می‌شود

گردشگرآنلاین – رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه در سراب‌های نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، محسن جانجان اظهار کرد: برنامه نوروزگاه در شش نقطه گردشگری شهرستان نهاوند در صورت موافقت ستاد مبارزه با کرونا اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان نهاوند در قالب شیوه‌های نوین و جذاب یکی از ضرورت‌های گردشگری نهاوند به‌حساب می‌آید.

جانجان افزود: متاسفانه در دو سال گذشته به علت شیوع کرونا این برنامه نوروزگاه انجام نشده است و امیدواریم امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای نوروز ۱۴۰۱ در تلاش هستیم با کسب موافقت ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری شش نوروزگاه از گردشگران نوروزی در نهاوند استقبال کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند خاطرنشان کرد: این برنامه از سوم تا ۱۲ فروردین‌ماه در اماکن گردشگری چون سراب‌های گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان و کنگاور کهنه و هم‌چنین بام تفریحی نهاوند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عمده جاذبه‌های گردشگری نهاوند می‌توان به سراب‌های گاماسیاب، گیان، فارسبان، ملوسان، کنگاورکهنه، حمام حاج‌آقا تراب، مسجد جامع، تپه تاریخی گیان، باباقاسم و زیارتگاه‌ها و اماکن متبرکه اشاره کرد.

جانجان یادآوری کرد: در صورتی که مصوبات ستاد کرونا اجازه دهد در ایام نوروز برنامه‌های متنوع و شادی اجرا می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند در پایان گفت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی است که با داشتن سراب‌های خروشان سالانه میزبان هزاران گردشگر است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.