• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

نوروز فرصتی برای رونق دوباره گردشگری ‌است

  • کد خبر : 6357
  • 23 فوریه 2022 - 10:06
نوروز فرصتی برای رونق دوباره گردشگری ‌است

گردشگرآنلاین – سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلات نوروزی فرصتی مناسب برای رونق دوباره گردشگری است.

به گزارش گردشگرآنلاین، سعید طالبی پور در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گچساران، اظهار کرد: در صورت مجوز ستاد استانی کرونا جشنواره‌های سنتی نوروز در ورودی شهرستان گچساران برگزار می‌شود و باعث رونق دوباره گردشگری ‌ میشود.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گچساران افزود: ورود گردشگران نوروزی سبب رونق کسب و کارهای محلی در این شهرستان می شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ایجاد شده که مهم ترین آن ایجاد کمپینگ  اقامتی بی‌بی حکیمه (س) گچساران است.

روابط عمومی میراث فرهنگی استان، طالبی پور بیان کرد: برای اینکه خدمات مطلوبی به گردشگران نوروزی ارائه دهیم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان خواهیم بود.

چهارمحال و بختیاری از استان های غرب ایران است که با ارتفاع زیادش به بام ایران معروف است. مرکز این استان کوهستانی شهرکرد است و از شمال و شرق با استان اصفهان، از غرب با استان خوزستان، از جنوب با استان کهگلویه و بویراحمد و از شمال غربی با لرستان همسایه است. این استان از مناطق خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و چشم نواز هست که دیدن از آن ها می تواند تعطیلات خوشی را برایتان رقم بزند.

منبع: روابط عمومی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.