• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی پاریس برای المپیک ۲۰۲۴

  • کد خبر : 19659
  • 08 آوریل 2023 - 11:24
هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی پاریس برای المپیک ۲۰۲۴
گردشگرآنلاین - اپراتور حمل‌ونقل عمومی فرانسه از ارتقای زیرساخت‌های پرداخت هزینه سفرها از طریق وسایل نقلیه عمومی خبر داده و مدعی شده است که صفحه‌های لمسی ال‌ای‌دی پیشرفته‌ای را برای این منظور توسعه خواهد داد.

به گزارش گردشگرآنلاین، ازآنجاکه پاریس به‌عنوان میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ انتخاب شده است، مدیران آن از سال گذشته اقدامات بسیاری را برای بهبود فضاهای عمومی و افزایش هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی و خدمات اعمال کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به‌زودی در این زمینه پیاده خواهد شد، ارتقای زیرساخت‌های پرداخت هزینه سفر از طریق وسایل نقلیه شامل قطارهای مترو، اتوبوس‌ها و قطارهای بیرون شهری خواهد بود که با استفاده از صفحه‌های لمسی جدید، امکان افزایش سرعت نمایش اطلاعات بلیط و کسر هزینه از آن را برای کاربران فراهم خواهد آورد.

سیستم حمل‌ونقل پاریس

سامانه حمل‌ونقل عمومی پاریس وسایل نقلیه مختلفی نظیر مترو، اتوبوس، تراموا و قطار را در بر می‌گیرد که امکان استفاده از بلیط یا کارت اعتباری مشترک برای همه آن‌ها وجود دارد. ازآنجاکه تعداد بازدیدکنندگان شهر در سال ۲۰۲۴ برای بازی‌های المپیک، افزایش قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد، بهبود سیستم حمل‌ونقل عمومی، به‌ویژه عملیات پرداخت هزینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که مدیران از اعمال اقدامات اثربخشی در این زمینه خبر داده‌اند.

پیش از این، پرداخت هزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی پایتخت فرانسه به‌طورکامل هوشمندسازی شده است که مدیران از بهبود عملکرد صفحه‌های نمایش کارت اعتباری برای این منظور خبر داده و ادعا کرده‌اند صفحه‌های نمایش جدید از نوع ال‌ای‌دی رنگی خواهد بود و قابلیت افزایش سرعت فرآیند نمایش اعتبار کارت و پرداخت هزینه را فراهم خواهد آورد.

جالب اینکه سیستم‌های جدیدی که در ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی نصب خواهد شد، قابلیت پرداخت هزینه سفر را با سکه، کارت اعتباری، کارت عابر بانک و بلیط فراهم می‌آورد، ضمن اینکه از قابلیت کم کردن هزینه دقیق براساس مسافت تعیین شده سفر توسط کاربران برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های جدید زیرساخت‌های پرداخت هزینه سفر در وسایل نقلیه عمومی که به شکل کیوسک‌هایی در ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تراموا نصب خواهد شد، می‌توان به بالا بودن صدای آن‌ها برای آگاهی راننده از پرداخت اشاره کرد.

مدیران پاریس ادعا کرده‌اند که ماهانه به نصب ۲۰ زیرساخت هوشمند جدید پرداخت هزینه سفرهای وسایل نقلیه عمومی در شهر خواهند پرداخت و تا پنج ماه آینده با نصب ۱۰۰ زیرساخت، اقدامات خود را در این زمینه به پایان خواهند رساند.

هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی پاریس برای المپیک ۲۰۲۴

هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی پاریس برای المپیک ۲۰۲۴

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=19659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.