• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
فاطمی مطرح کرد؛

ویژگی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱

  • کد خبر : 16634
  • 20 دسامبر 2022 - 10:36
ویژگی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱
گردشگرآنلاین - مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین، مصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی درباره نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱ گفت: در یک سال گذشته بیشتر روی گردشگری موضوعی و محورهایی که کمتر به آن توجه شده متمرکز شده ایم، امسال هم روی همین بحث‌ها کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استان محور شدن نمایشگاه ویژگی متفاوت امسال است گفت: این نمایشگاه به بخش‌های مختلف استانی تقسیم می‌شود، استان‌های هدف با شرکت‌های گردشگری خود در سالن‌های مجزا قرار دارند. این کار باعث می‌شود تأسیسات گردشگری بتوانند خود را بهتر معرفی کنند، مانند نمایشگاه‌های آلمان، اسپانیا و … در این صورت دسترسی به غرفه‌ها بهتر فراهم می‌شود.

فاطمی بیان کرد: سال گذشته کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های جانبی تجربه خوبی را رقم زد. امسال هم روی آن متمرکز می‌شویم و نشست‌های جانبی خواهیم داشت.

وی درباره حضور شرکت‌های خارجی نیز گفت: امیدواریم کشورهای خارجی برای حضور در نمایشگاه تمایل پیدا کنند، سال گذشته تنها یک غرفه خارجی داشتیم اما امسال در حال رایزنی هستیم تعداد بیشتری از شرکت‌های خارجی به نمایشگاه گردشگری تهران بیایند. ما در حالی این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم که بسیاری از کشورها برای عدم سفر به ایران تبلیغ می‌کنند. بنابراین شرکت‌های خارجی در نمایشگاه تحت تأثیر این هشدارها نیز قرار دارند.

شرکت های هواپیمایی ، و آژانس های گردشگری و مسافرتی از فعالان حضور در این نمایشگاه هستند. نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱ نیز همانند سالهای گذشته نیز شاهد حضور شرکت کنندگانی از کشور های همسایه خواهد بود. مجریان خدمات گردشگری کشور های مثل ترکیه و امارات نیز برای حضور در نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی نموده اند.

تعداد روزافزونی از مقصدها در سراسر جهان برای گردشگری گشوده و در آن سرمایه‌گذاری می‌شود. گردشگری از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد صادراتی به یک عامل اصلی پیشرفت کشورها و توسعه زیرساخت های آنها تبدیل شده‌است. طی شش دهه گذشته گردشگری یک توسعه و تنوع پیوسته را تجربه کرده و به یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی در جهان تبدیل شده‌است.

ویژگی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱

ویژگی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۱

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=16634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.