• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

گردشگری رزن نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی است

  • کد خبر : 7927
  • 17 می 2022 - 11:32
گردشگری رزن نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی است
گردشگر آنلاین - فرماندار شهرستان رزن گفت: گردشگری رزن نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

به گزارش گردشگر آنلاین از همدان، ظهر امروز نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان شهرستان و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان رزن برگزار شد.

فرماندار رزن ضمن قدردانی از زحمات تمام دستگاه‌ها و نهادهای عضو کمیته ستاد اجرایی سفر اظهار کرد: با توجه به موقعیت قرارگیری شهرستان رزن در گلوگاه شمالی استان و استفاده از این نقطه قوت خواستار تلاش بی‌وقفه اعضای کمیته ستاد اجرایی شد.

سیدرضا سلامتی ضمن تاکید بر نظارت عملکرد کمیته‌ها و ارزیابی پایانی خواستار تیم بازرسی برای این ایام شد و از اعضای ستاد اجرایی سفر خواستار پیشنهادات و نقطه‌نظرات جهت بهینه شدن اقدامات و ارائه به دبیرخانه ستاد شد.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، نوروزی و گردشگری در شهرستان نیازمند تقویت در حوزه اطلاع‌رسانی است تا زمینه جذب بیشتری را برای گردشگران فراهم سازد.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: شهرداران و دستگاه‌های اجرایی موثر برنامه، همایش و جشنواره‌های پیشنهادی شهرستان‌ها را به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه و از ظرفیت دستگاه‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تهیه بروشور و نقشه‌های اطلاع‌رسانی ویژه نوروز به صورت یکپارچه و هماهنگ انجام شود و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف از انجام فعالیت‌های پراکنده در این حوزه خودداری و به صورت هماهنگ و منسجم فعال باشند.

مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رزن نیز با توجه به دستورالعمل ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز ۹۸ بیان کرد: مشخص کردن سیاست‌ها و اهداف بلندمدت ستاد هماهنگی خدمات سفر، برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران، معرفی توانمندی‌های گردشگری شهرستان‌ها به شیوه‌ نوین، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، نظارت سایر صنوف ارائه‌دهنده خدمات به مسافران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغات و راهنمایی گردشگران، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران و ارائه راهکار‌های پیشنهادی به ستاد و استخراج و پردازش آمار و اطلاعات از جمله برنامه‌های طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر است.

شهروز کهیایی افزود: ساماندهی و رفع مشکلات کمپ‌های شهرستان، نظارت دقیق بر نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح شهرستان و برجسته کردن تبلیغات شهرباید مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده از آن‌ها در زمان ضرورت برای اسکان مسافران نوروزی، رفع نواقص و مشکلات جاده‌ای، تشویق سمن‌ها و استفاده از آن‌ها در ستاد خدمات سفر، هماهنگی در چاپ نقشه و بروشور و همکاری و هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی استان در این خصوص، تجهیز اماکن متبرکه، امامزاده‌ها و مساجد به خصوص مساجد و نمازخانه‌های بین راهی، تجهیز مسیر‌های گردشگری، المان‌های شهری، نظافت و ترافیک شهر و … از دیگر مواردی است که باید لحاظ شود.

منبع: خبر گزاری فارس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.