• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

گردشگری سنگاپور با گردشگران چین به اوج رسید

  • کد خبر : 22399
  • 19 آگوست 2023 - 11:33
گردشگری سنگاپور با گردشگران چین به اوج رسید
گردشگرآنلاین - تعداد بازدیدکنندگان سنگاپور با بازگشت زیاد مسافران چینی، در ماه جولای به ۱.۴ میلیون افزایش می‌یابد.

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از بیزینس، تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی گردشگری سنگاپور در ماه جولای به ۱.۴۲ میلیون نفر رسید که ناشی از بازگشت قوی‌تر مسافران چینی است که نسبت به ماه ژوئن بیش از دو برابر شده است.

بر اساس آخرین داده‌های هیات گردشگری سنگاپور داده‌های ماه جولای از ۱.۱۳ میلیون نفر ثبت شده در ماه قبل افزایش یافته است همچنین اندکی کمتر از ۷۲۶ هزار و ۷۳۹ بازدیدکننده ثبت شده در ماه مشابه در سال ۲۰۲۲ است.

نتایج نشان داده است که تعداد بازدیدکنندگان تا به امروز به ۷.۷ میلیون سال رسیده است.

گردشگری در سنگاپور یک صنعت بزرگ و کمک کننده به اقتصاد سنگاپور است و در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۷٫۴ میلیون گردشگر بین‌المللی را به خود جذب کرده‌است که بیش از ۳ برابر کل جمعیت سنگاپور است. همچنین برنامه‌های سازگار با محیط زیست و حفاظت از میراث طبیعی را حفظ می‌کند. در کنار این، یکی از کمترین میزان جرم و جنایت در جهان را نیز دارد. از آنجا که زبان انگلیسی یکی از چهار زبان رسمی غالب است، به‌طور کلی درک گردشگران برای صحبت با مردم محلی، به عنوان مثال هنگام خرید، آسان‌تر است. حمل و نقل در سنگاپور، راحتی گردشگران را افزایش می‌دهد که شامل سیستم شناخته شده حمل و نقل سریع (MRT) است. سنگاپور پنجمین شهر پر بازدید در جهان و دومین شهر در آسیا-اقیانوسیه است.

اسلحه‌های مربوط به دوران جنگ جهانی دوم را می‌توان در قلعه سیلوسو مشاهده کرد. علاوه بر این، این جزیره برج تایگر اسکای را ساخته‌است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا کل سنتوزا و همچنین Sentosa Luge را ببینند. از جمله جدیدترین جاذبه‌های گردشگران ساخته شده در سنگاپور شامل دو استراحتگاه یکپارچه است که کازینوها را در خود جای داده‌است، مانند مارینا بی سندز.

گزارش رقابت پذیری سفر و جهانگردی در سال ۲۰۱۷، سنگاپور را از بین ۱۳۶ کشور در جایگاه سیزدهم قرار داده‌است که تنها پس از ژاپن (رتبه ۴) و هنگ کنگ (رتبه ۱۱) سومین در آسیا است.

گردشگری سنگاپور با گردشگران چین به اوج رسید

گردشگری سنگاپور با گردشگران چین به اوج رسید

منبع: بیزینس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=22399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.