• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

۱۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در گردشگری یزد موافقت اصولی گرفتند

  • کد خبر : 4446
  • 05 ژانویه 2022 - 20:58
۱۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در گردشگری یزد موافقت اصولی گرفتند

گردشگرآنلاین – معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از صدور و تمدید ۱۱۲ فقره موافقت اصولی در یزد برای ایجاد و ساخت تأسیسات گردشگری طی ۹ ماهه‌ی گذشته از سال جاری خبر داد.

«محمد میر شمسی» ضمن اشاره به صدور و تمدید ۱۱۲ فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری یزد در سطح استان در نه‌ماهه گذشته از سال ۱۴۰۰، گفت: این موافقت‌ها با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی صادرشده است.

وی ادامه داد: موافقت اصولی‌های صادر شده در قالب ساخت هتل، اقامتگاه سنتی، هتل بوتیک، اقامتگاه بوم گردی، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری، پارک طبیعت‌گردی و سایر موارد مشابه بوده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: این طرح‌ها در کلیه شهرستان‌های مختلف استان هستند و پیش‌بینی می‌شود که با اجرای آن‌ها و در صورت به بهره‌برداری رسیدن، زمینه اشتغال بالغ‌بر ۳۲۴۱ نفر در استان فراهم شود.

به ‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان یزد، میرشمسی در پایان اظهار کرد: موافقت اصولی صادره جهت احداث تأسیسات گردشگری، دارای مهلت یک‌ساله است که این مهلت حداکثر یک‌مرتبه به مدت شش ماه قابل تمدید است و پس‌ازآن در صورت پیگیری و انجام مراحل ابلاغی نسبت به صدور مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.