• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

۱۲ میلیارد ریال به روستاهای گردشگری بوشهر تخصیص یافت

  • کد خبر : 5780
  • 31 ژانویه 2022 - 12:03
۱۲ میلیارد ریال به روستاهای گردشگری بوشهر تخصیص یافت

گردشگرآنلاین – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۲میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تعریف طرح گردشگری برای پنج روستای هدف این استان اختصاص یافته است.

به گزارش گردشگرآنلاین، علیرضا مقدم روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: روستاهای رود فاریاب و نینیزک در شهرستان دشتستان، گشی تنگستان، هاله عسلویه و جزیره شمالی گناوه از روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر معرفی شده اند.

زارعی اظهار کرد: روستاهای گردشگری بوشهر با هدف خلق محیط شایسته برای حفظ و ارتقای هویت فرهنگی و اجتماعی روستا، بهره گیری از آن به منظور افزایش تعاملات مثبت روستائیان با گردشگران، ارتقای پیوندها و روابط اجتماعی و فرهنگی در راستای تقویت و وحدت و هماهنگی منطقه بین نیاز ساکنان و گردشگران، تنوع بخشی به معیشت روستائیان و ارتقای کمی و کیفی اقتصاد روستایی براساس توسعه فعالیت‌های مرتبط با گردشگری، تقویت تاسیسات و امکانات اجتماعی برای توسعه گردشگری، شناسایی و تقویت زمینه های موجود برای توسعه یا ایجاد کانون‌های جدید گردشگری معرفی می‌شوند.

استان بوشهر یکی از استان‌های دیدنی با ساحلی بسیار تماشایی و زیبا است که از دو بخش جلگه‌ای و کوهستانی تشکیل شده است. این استان زیبا، جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی فراوانی دارد که تماشای هر کدام از این آثار برای هر بیننده‌ای جذاب و شگفت‌آور است.

علاوه بر این‌ها، روستاهای دیدنی و طبیعت بوشهر، یکی از جاذبه‌هایی که است که بسیاری از گردشگران را علاقه‌مند به سفر به این منطقه کرده است. اگر شما هم دوست دارید یک طبیعت گردی جذاب داشته باشید و از تماشای طبیعت بکر و بی‌نظیر روستاهای بوشهر لذت ببرید.

به گزارش گردشگر آنلاین، یکی از روستاهای دیدنی و طبیعت بوشهر، روستای آب طویل بوشهر است. می‌توان گفت روستای آب طویل یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی در بوشهر است که هرساله و به خصوص در ایام بهار، پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.

این پارک جذاب و زیبا دارای بسیاری از گونه‌های کمیاب گیاهی است، همچنین آلاچیق‌هایی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها به استراحت بپردازید و از تماشای طبیعت لذت ببرید. وجود امکاناتی نظیر وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و محیطی امن برای اسکان شبانه، باعث استقبال بیشتر گردشگران از این روستا شده است. شما هم می‌توانید در یکی از این آلاچیق‌ها چادر زده و یک شب را به دور از هیاهو و شلوغی شهر، در دل طبیعت بگذرانید، و از تماشای ستارگان در آسمان صاف لذت ببرید.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.