• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

۳۰۰ طرح گردشگری استان اصفهان در حال اجراست

  • کد خبر : 23235
  • 01 نوامبر 2023 - 11:02
۳۰۰ طرح گردشگری استان اصفهان در حال اجراست
گردشگرآنلاین - مدیر میراث استان اصفهان ضمن اشاره به اشتغال ۲۰۰۰ نفر با طرح‌های میراث اصفهان گفت: ۳۰۰ طرح گردشگری در اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش سرویس خبری گردشگرآنلاین، حمیدرضا محققیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکثر گردشگران خارجی که در قالب یک بسته و طرح گردشگری پیشنهادی به ایران و استان اصفهان سفر می‌کنند، بازدید از کاشان حتما در دستور کار آنان قرار دارد.

وی افزود: تاسیسات اقامتی و پذیرایی در کاشان بیشت اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی هستند که بیش از ۷۰ واحد در شهرستان کاشان در این حوزه فعالیت دارد که به ویژه مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه در این استان بیش از ۳۰۰ طرح گردشگری داریم، ابراز داشت: بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این طرح های حوزه میراث فرهنگی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار فرصت شغلی با این طرح‌های حوزه میراث فرهنگی در استان اصفهان ایجاد می‌شود، گفت: با اقدامات صورت گرفته ۵۰۰ موافقت اصولی و موافقت اولیه با اجرای طزح‌های میراث فرهنگی در استان اصفهان گرفته شده است.

محققیان با بیان اینکه بسیاری از ابنیه تاریخی در معرض تخریب توسط بخش خصوصی بازسازی به اقامتگاه سنتی و سفره‌خانه‌های سنتی تبدیل شده است، تصریح کرد: خوشبختانه طرح‌های در دستور کار به مناسبت‌های مختلف نظیر روز اصفهان، هفته دولت و سایر مناسبت‌ها افتتاح و به بهره‌برادری می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
تاسیسات گردشگری اصفهان آماده میزبانی از گردشگران خارجی
گردشگری اصفهان مثل هوا ضروری است
گردشگری و صنایع دانش بنیان در طرح جامع شهر اصفهان مدنظر قرار گیرد

وی ضمن اشاره به افتتاح واحدهای اقامتی در شهرستان کاشان تاکید کرد: در شهرستان کاشان تا حدود دو ماه آینده بیش از پنج واحد اقامتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.