• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
7
نکات حرفه ای برای برنامه ریزی سفر عالی

بسته ها و مقاصد مسابقات گلف

  • کد خبر : 4849
  • 12 ژانویه 2022 - 13:30
بسته ها و مقاصد مسابقات گلف

گردشگرآنلاین – بی شک مسابقات گلف در تمام جهان علاقه مندان بسیاری دارد و با وجودی که جزو ورزشهای گران به حساب می آید، همچنان طرفداران خاص خودش را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، برای مسابقات گلف باز جدی، هیچ تعطیلاتی بهتر از گذراندن تعطیلات در لینک ها، رقابت در آب و هوای زیبا با گروهی از دوستان نزدیک وجود ندارد. راه‌های زیادی برای ساخت تعطیلات گلف وجود دارد و مقاصد و بسته‌های گلف زیادی برای برنامه‌ریزی یک سفر عالی باید در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته حرفه ای در مورد نحوه انجام صحیح آن وجود دارد:

دوستان خود را در همان طول موج قرار دهید

اولین قدم برای یک سفر موفق این است که مطمئن شوید همه در مورد چگونگی ساختار زمان تعطیلات خود توافق دارند. دوستانتان را جمع کنید و سرتان را کنار هم بگذارید تا دقیقاً نوع تجربه ای را که می خواهید مشخص کنید. همه نمی خواهند در سحر از خواب بیدار شوند و قبل از وقت ناهار هجده سوراخ بازی کنند. در مورد فعالیت‌های خارج از دوره نیز همین امر صدق می‌کند: اگر قصد دارید چند شب آخر را در شهر بگذرانید، مطمئن شوید که وقتی در ساعات اولیه به اتاق بازمی‌گردید، گروه‌هایتان دچار مشکل نشوند.

در جاده ای که کمتر سفر کرده اید بروید

نقاط معروفی مانند پبل بیچ و میرتل بیچ، مقاصدی هستند که هر گلف باز جدی باید در مقطعی از آنها دیدن کند. با این حال، در مورد دوره های کمتر شناخته شده تحقیق کنید. ایالت های سراسر ایالات متحده دارای مکان های نفس گیر برای بازی هستند که هر کدام بر اساس آب و هوا و مناظر منطقه حس متفاوتی دارند. از اطراف بپرسید و با راهنماها و مجلات گلف بازها مشورت کنید تا جواهر پنهانی را پیدا کنید که به نظرتان می رسد. شاید کمتر از آن مکان‌های معروف شلوغ باشد

استراحتگاه‌های مسابقات گلف در مقابل بسته‌های

بسته‌های گلف معمولاً به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند: بسته‌های تفریحی و بسته‌های بازی. تنوع قبلی شما را دقیقاً در پیوندها در یک استراحتگاه قرار می دهد و به شما امکان دسترسی به این دوره را برای مدت اقامتتان می دهد. در مقابل، گزینه play-around شما و مهمانی‌تان را در هتلی قرار می‌دهد که در نزدیکی چندین دوره آموزشی قرار دارد. این بسته شامل اسلات های رزرو شده برای چند دوره است، بنابراین برنامه سفر شما را مجبور می کند برای بازی در اطراف نقشه بچرخید. مجدداً، با گروه خود مشورت کنید تا مشخص کنید چه نوع تجربه ای را می خواهید.

گزینه های اسکان جایگزین

اگر می خواهید از تجربه هتل صرف نظر کنید، جمع کردن پول و اجاره یک آپارتمان یا ویلای گلف می تواند هم سرگرم کننده و هم ارزان باشد. این به شما آزادی بیشتری می دهد تا در محل خود پراکنده شوید. در حالی که مزایای سرویس اتاق و تماس بیدارباش را از دست خواهید داد، لازم نیست از آشپزخانه هتل التماس کنید که وقتی هوس یک میان وعده آخر شب را دارید باز بماند. همچنین به شما و دوستتان فضایی راحت و مشترک برای گپ زدن و استراحت در زمان استراحت می دهد.

برنامه ریزی مسابقات گلف پیش از حرکت

گلف بازان زیادی در این دنیا وجود دارند و مکان های کافی برای بازی همه آنها در یک زمان وجود ندارد. دوره‌ها از ماه‌ها قبل رزرو می‌شوند، مخصوصاً در فصول شلوغ. هنگامی که تصمیم گرفتید به کجا بروید، بدانید که باید سفر خود را خیلی زودتر رزرو کنید. مزیت اضافی رزرو زودهنگام این است که در صورت خرید همزمان بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود.

با تحقیق، هماهنگی و کمی دلسوزی، شما و تیمتان می توانید تعطیلات گلف یک عمر را داشته باشید – حتی اگر بخشی از آن را در تله شن سپری کنید.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Andrew Stratton است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.