• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

«تاشکند» میزبان بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

  • کد خبر : 23638
  • 16 نوامبر 2023 - 19:48
«تاشکند» میزبان بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
گردشگرآنلاین - بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با عنوان «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» روز چهارشنبه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با عنوان «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «امید شادییف» رئیس کمیته گردشگری ازبکستان، «امید حسن اف» معاون رئیس شرکت سهامی «ازبکستان ایرویز»، «ابیل قاسم شیرنیازاف» رئیس صندوق حمایت از توسعه گردشگری در قرقیزستان، «کنان قلی زاده» معاون رئیس آژانس دولتی گردشگری آذربایجان و همچنین بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده سازمان‌های داخلی و بین‌المللی و نمایندگان رسانه‌ها حضور پیدا کردند.

در این نمایشگاه بین‌المللی ۲۰ کشور خارجی با غرفه‌های ملی خود (در بین آنها چک، مالزی، گرجستان، آذربایجان، تایلند، روسیه و دیگر)، ۱۴ مناطق ازبکستان، شرکت‌های گردشگری خصوصی، شبکه‌ هتل‌های بین‌المللی، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های حمل‌ونقلی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
کدام نمایشگاه‌های خارجی گردشگری امسال میزبان ایران می‌شوند؟
ترکمنستان با کشورهای همسایه در حوزه گردشگری تفاهم‌نامه امضامی‌کند
پایتخت‌های گردشگری منطقه اکو در سال ٢٠٢۴ و ٢٠٢۵ انتخاب شدند

بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان این نمایشگاه می‌توانند از فرصت بی‌نظیر برای آشنایی با مقاصد گردشگری جدید و فرهنگ و سنن کشورهای خارجی بهره‌برداری و همچنین پتانسیل گردشگری مناطق جدید ازبکستان را ارزیابی کنند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه گردشگری به یک رویداد بین‌المللی مهم در زمینه گردشگری ازبکستان و کل آسیای مرکزی تبدیل خواهد شد که تلاش‌های مشترک را برای حمایت از صنعت گردشگری در منطقه متحد و جغرافیای همکاری‌های بین‌المللی در زمینه گردشگری را بیش از پیش گسترش می‌دهد.

این نمایشگاه از سال ۱۹۹۵ در چارچوب طرح «جاده ابریشم بزرگ» در فهرست نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری سازمان جهانگردی جهانی قرار دارد و هر سال منظم برگزار می‌شود.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه گردشگری با عنوان «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» با همکاری وزارت اکولوژی، حفاظت از محیط زیست و تغییرات اقلیمی، کمیته گردشگری ازبکستان برگزار و تا روز ۱۷ نوامبر به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=23638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.